2021. augusztus 11., szerda

Dolgok, amik történtek velem a self isolation alatt - szerda

- megérkezett az első fizetésem! Végre hivatalos, hogy nem csak bejárok egy random helyre hülyéskedni, hanem tényleg dolgozom.

- és ennek örömére regisztráltam patreonra és végre végre végre tudom támogatni a kedvenc youtube csatornámat. Nagyon régóta szerettem volna, elvégre a lockdown végére megmaradt csekély józan eszemet részben a zeneelemző videóinak köszönhetem, és most lőn, végre valahogy megköszönhetem.


- rajzolok, sokat, és élvezem.

- rendeltem egy pakkot a kedvenc charity shopom/turkálóm webshopjáról, és az egyik ruha amennyire tetszett, annyival nagyobb volt a saját méretemnél, szóval ismét felcsaptam az internetet majd elővettem az Angol Barátainktól kölcsönkapott varrógépet. Most már jó.
Azóta úgy érzem magam, mint egy mesterszabó.
(életem tragédiája, hogy az alsó- és felsőtestem között úgy két méret különbség van, és mostanra untam meg a ruhavásárlásban kötött kompromisszumokat)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése