2021. augusztus 27., péntek

állatkák

A Hangos Szomszédok immáron hónapok óta tudnak viselkedni, szóval most az alsó szomszédnak lett egy kutyája, aki szeparációs szorong napi két óra vonyítás formájában. Már megírtam nekik a cetlit, amit még egy ugatós incidens után az ajtóra ragasztunk, hogy legalább a faszom ablakot csukják be, ha már itthagyják a kutyát óbégatni (élesben a faszom kifejezést nyilván valami kedvesebbre cseréltem, és persze aláírtam, hogy ne legyen passzívagresszív).
Annyira felértékeltem a saját macskámat, milyen csodálatosan független és mégis szeretnivaló kisállat már, aki egyben még a szomszédokra is tekintettel van.

Apropó szóban forgó macska, egyre optimistább vagyok, hogy októberben valóban hazajutunk végre Budapestre, szóval vettem ki szabit és bookoltam egy macskaszittert is egy vagyonért :') de ennyit megér, hogy vigyáznak rá. Azóta persze könnyes szemmel nézem a macskát, hogy mi lesz vele egy hétig a mamija nélkül..?
Valószínű semmi, de no.

5 megjegyzés:

  1. Ugye, hogy mindig a macskákat basztatják, hogy mennyire hálátlanok, de még egyszer sem panaszkodott senki, hogy figyu amíg nem vagytok itthon a macskád hangosan nyávog. Van jobb dolguk is, mint pl az alvás :)
    Amúgy tuti, hogy feszültebb lesz nélkületek, Nálunk is, minél tovább vagyunk el, annál feszültebbek és barátságtalanabbak a macskák a szitterrel, van amikor már tényleges nem evéssé és passzív-agresszív bámulássá fajul a dolog. Csak azt hisszük, hogy nem is annyira kötődnek hozzánk, mint a kutyák, de ők is ugyanúgy szeretik a megszokott kajaszolgával tölteni a napot :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezen amúgy tökre felhúztam magam, egy csomó lakástól elestünk, mert a tulaj kikötötte, hogy NO PETS, ami nyilván kutyára vonatkozik, egy macska nagyon maximum a kanapét-fotelt karmolja, de egy bútorozatlan lakásban mi kárt tud tenni..?
      Kicsit aggódom miatta, D. arról is szokott küldeni update-et, hogy a macska engem hiányol munka közben, szóval nyilván nem fog tetszeni neki a dolog:D Hogy működik amúgy a cicaszittelés? Csak hogy milyen elvárásaim legyenek:D úgy gondolom alomcsere, etetés, fél óra lebzselés a lakásban reális, csak nem tudom, a macskának ez mennyire számít egy idegentől:D

      Törlés
    2. Igen, ez szerintem is nagyon gáz. Oké, ha berendezett lakásról van szó, akkor még meg tudom érteni, nem akarja, hogy a macska megtépje a bútorokat. Nálunk is volt ilyen, A. családja mondta, hogy ne akarjunk macskát az albérletbe (amit a nővérétől béreltünk), mert a macska majd szétszedi az ajtófélfát, vagy a konyhabútort... nagyon reális érv volt tényleg. Egyedül a szőnyegünket, meg a kanapét tépte, de ez ellen meg nem tudok mit tenni.
      Jajj, nálunk családtag szittelt, szóval ilyen ittlakós volt a helyzet :) De én írtam nekik egy kis listát, hogy milyen kaját kapjanak, meg hol van a macskaalmos zacsi. Szerintem amúgy reális egy etetés/alomtakarítás/ egy kis foglalkozás, mert azért Te is izgulsz, hogy mi van a malaccal. Az én macskáim előbb halnának meg, minthogy teljesen idegen ember vigyázzon rájuk :D

      Törlés
    3. Tönkretenni a konyhabútort?:'D Egy átlagos méretű házimacska? ez komolyan érdekelne, hogyan képzelte:'D
      Más bútornál viszont még megértem, én sem örülnék neki, ha valaki lecsurizná-megtépné, de a töküres lakásból állatkákat kitiltó lakástulajok sosem láttak még macskát..?
      Eddig nekünk is jó dolgunk volt a szüleimmel, csak most meg van kötve a kezünk. A szitter csaj viszont nagyon szimpi, három cicája van neki is és állattant tanul a helyi egyetemen (vagy mit, zoo biology) és lesz egy ingyenes, nulladik alkalom, amikor átjön hozzánk dumálni meg bemutatkozni a malacnak, és a szittelés alatt naponta küld majd róla fotókat meg update-et:) csak nem tudom, mit szokás ilyenkor elvárni, de akkor köszi, megnyugszom, hogy ez azért reális:D

      Törlés
    4. Igen, ezt én sem értem... Kollégám szeretne nagyon egy cicát örökbe fogadni, de náluk meg a ház szabályzat nem engedi. Persze a szomszéd tart kutyát, de ő albérlőként nem mer kockáztatni.
      Szerintem nyugodtan megkérheted, hogy kicsit maradjon még vele játszani (ha szeret egyáltalán, enyémekből kiindulva :D), vagy leellenőrizni, hogy rendesen vacsizik. Én minden napszakban zaklattam az aktuális rokont, hogy mi van a macskákkal és küldjnek már képet. Bár mikor A. szülei etették Lulut, a végére már a annyira frusztrált volt, hogy elbújt az ajtó mögött és lesből támadt az érkezőkre. De mikor hazaértünk visszaállt a rend. Amúgy már milyen álommelója van, macskaszitterkedés? És tök rendes a csaj, hogy eljön megismerkedni a cicával és nem tök idegenül akar odamenni.

      Törlés