2021. október 26., kedd

A budapesti hét villámgyorsan eltelt, kettőt pislogtam és már újra itthon is voltunk.
Furcsa volt nagyon, nagyon sokat használtam a "szürreális" szót, mert egyszerre tűnt a költözésünk mindent felülírónak és meg nem történtnek. A lakásunkban már nem lakunk, a holmijaink még ott vannak, de fel vannak túrva, nem kötődöm semmihez, és mindennek fura szaga van, a lakásnak, a bezacskózott ruháimnak, még a saját macskám illata sem ismerős már.
És úgy az első nap estéjétől minden nappal egyre erősebben vágytam haza haza.

Úgy tűnik mégis maradt belőlem valami az őseim vándorgénjeiből, elvégre miféle gyökerek lehettek, amiket ilyen könnyű volt átültetni - arról nem beszélve, hogy egyre gyakrabban kerül szóba Medveggyel a mégtovábbállás lehetősége.
(erről volt egyszer régen egy beszélgetésem a némettanárommal, amikor meséltem neki, hogy olvasom a Csernobili imát, és atyaég de felbasz, hogy hányan maradtak ott a zónában, mert jaj ott élt egész életében, nem egy atomkatasztrófa miatt fog elköltözni - és erre ő csendesen megjegyezte, hogy milyen szép a gyökerekhez meg a földhöz való ilyen ragaszkodás, én meg csak felvontam a szemöldököm, hogy ok)

Ja és csináltattam útlevelet, nem tudom, mennyire volt jó ötlet a reptérről egyből az okmányirodába menni, szóval a következő tíz évben egy olyan fotóm lesz, ami három óra alvás és két és fél órás repülőút után készült rólam. Bár az ügyintéző szerint harminckilenc évesen (OH GOD) nagyon fogok örülni ennek is.

A macskaszitter meg a világ legjobb ötlete volt, naponta kaptam tízezer fotót a jószágról, aki esküszöm dagadtabb lett, pedig elvileg csak naponta egyszer kapott enni. Nagyon sokat segített, hogy ezen legalább nem kellett aggódnom, és maradt kapacitásom máson agonizálni.
Amúgy bocsánat, nem tudom, miért mondom ezt, valószínűleg csak megszokásból, mert manapság döbbenetes módon tudok beleszarni dolgokba, és ha fel is hergelem magam valamin, úgy öt perc után már engedem is. Mi történik velem, ha a neurózis már nem lesz a személyiségem része?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése