2021. október 31., vasárnap

Anekdota

/Nembrit kolléga veszi fel a drive thru rendeléseket, én mellette mással vagyok elfoglalva/
Kolléga: Good morning blabla what can I get for you?
Ember a vonal túloldalán: Can I have a mpfhfhft?
Kolléga zavartan felnéz, fél füllel odafigyelek én is: What was that, sorry?
Ember: Can I have a mpghdt?
Kolléga segélykérően rám néz, már vele együtt koncentrálok: Sorry, was that a macchiato?
Ember: No, can i have a mpdhdht?
Most már ketten állunk teljesen tanácstalanul, fülünkre szorított headsettel: I'm really sorry can you repeat that again?
Ember: CAN I HAVE A MOMENT TO READ THE MENU


2 megjegyzés:

  1. Annyira sajnálom, de ezen most nagyon nevetek (meg Pé is, akinek felolvastam, miután megkérdezte, mi bajom).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy segíthettem:DD ennyit arról, hogy már megszoktam a brit akcentust...

      Törlés