2021. december 16., csütörtök

take your vitamins kids

Végül eljöttek a szüleim a múlt hétvégén, és tökéletesen leírja, milyen ambivalens felnőttként napokig összezárva lenni a saját szüleinkkel, hogy ittlétük alatt néhány dolgukra-megjegyzésükre többször kellett önnyugtató jelleggel, tudatosan mélyeket lélegeznem az ösztönös ingerült válasz helyett, aztán meg sírtam a búcsúzás után egyedül hazafelé sétálva.
Talán ezért mondják, hogy sokkal könnyebb távolról szeretni egymást.

Nembrit kolléganő: We should really put out a sign to the drive thru: "Lean closer to the speaker or fuck you".
Én: Hey, we're in Britain, we don't say "fuck you". The correct term is "fuck off".
Ezzel még a mellettem pakolászó brit kolléga elismerését is sikerült kivívnom, szóval nem kicsit voltam büszke magamra.

(a beszélgetést inspirálta, hogy irritálóan sokan motyognak a mikrofonba, vagy próbálnak az anyósülésről bekiabálva rendelni)

Nem tudom, mi van velem, még mindig nem igazán vagyok jól. Hét órákat alszom, ami azért bőven elégnek kéne hogy legyen, de nem az: gyakorlatilag minden szabadidőmet valami vízszintes felületen elheverve töltöm a macskával és a giganagy és extrapuha plédbe csomagolva, és érzem, hogy ha fel kéne állnom és valamit csinálnom kéne, valószínűleg belehalnék az erőfeszítésbe, csak hogy kicsit se legyek drámai.
Kicsit gyanakszom, hogy talán most kivételesen nem a fejemben van a baj, hanem tényleg szervi szinten van valami gáz, de az a baj, hogy ha mentálisan fáradt vagyok, nyilván minden egészségmegőrzésre irányuló szokásom azonnal kihullik a rutinomból (normális táplálkozás, vitaminok rendszeres szedése, torna), amitől persze még fosabbul érzem magam, de a fene se tudja már, melyik volt előbb.
De most megemelem a D-vitamin adagomat, amit valószínű már jóval korábban meg kellett volna tennem.

4 megjegyzés:

  1. Mit is írtál egyszer, milyen kütyüvel rajzolod ezeket a csudákat? :D Felírom most már a kívánságlistámra.
    Amúgy mindig érdekelt, hogy az ilyen laza, spontánnak tűnő, de mégis jól kinéző firkákat tényleg lazán és spontán rajzolják-e vagy azért ücsörögnek fölötte egy darabig. Nálad ez hogy van?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Medvegy IPadén rajzolom, és júliusig az ingyenes Sketchbook-ot használtam, de azóta beruháztam egy Procreate-re (kb 2-3ezer volt), mert a kedvenc instagramos illusztrátoraim mind azt használják és énis a menők asztalánál akartam ülni:DD

      És köszönöm:)) ez pont spontán és gyorsan történt (a procreate trackeli, hány percig molyolok egy rajzzal, ez 40 perc volt), miután megírtam a posztot és rájöttem, hogy túl hosszú és kéne bele valami mókás illusztráció:D de elég változó, átlagban rajzonként másfél órát szöszölök (aminek a nagyja a színezéssel megy el, az a gyengepontom:'D).

      Törlés
  2. elnézést, de nem lehet hogy esetleg talán lehet, hogy covidod van? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kb a kommenteddel egyidőben írt az egyik munkatársam a munkahelyi csetbe, hogy pozitívat tesztelt :') a gyorstesztem amúgy negatív és más tünetem nincs, de most már gyanakszom.

      Törlés