2022. január 31., hétfő

Blue

Olyan vicces, amikor kék lett a hajam, kivétel nélkül mindenki megjegyezte, hogy neki személy szerint a rózsaszín jobban tetszett - de BFF hozzátette, hogy mert látszik rajtam, hogy nekem mennyivel jobban tetszik, hogy igazából az összkép nem rossz így sem.

De amúgy őszintén nem érdekel, mert tényleg elképesztően élem, azzal együtt, hogy minden pólóm nyaka kék a nap végére.

Viszont egyre jobban gondolkodom egy vállig érős hajon, kissé lépcsősen vágnám, szarrá tépetten, és állandóan felborzolva hordanám: valahogy így képzelem el, csak elég zavaró, hogy az interneteken csak erősen belőtt-formázott képeket látok inspirációnak, ami erősen irreális számomra.
De még gyűjtöm hozzá az erőt, mert akkor csak nem tudom felfogni fél évig, ami elég nagy elhatározást igényel.

5 megjegyzés:

  1. uu ez szerintem nem is vállig érő, hanem jóval fölé! :D Egyszer vágattam hasonló hosszra a hajamat, én elég rövidnek éreztem meg szerintem nem is vágnék bele megint (de ez a saját arcformám miatt van), viszont volt nekem sokszor ennél kicsit hosszabb fazon, na az egyenesen IMÁDÁS volt és lesz is!
    https://www.instagram.com/p/Bh7Y43tj0gHeTfw8NSYx2OGZJa7_zxAzQKZLLM0/ - ez pl abszolút nem belőtt, ha jól rémlik, magától ilyesmi hullámosságú a hajam (mint kb neked asszem), de volt hogy nagyon picikét rágöndörítettem, hogy álljon valahogy, és annyira jó volt hogy ez a művelet is max pár percig tartott :D
    Szóval csak annyit akartam kihozni belőle, hogy bár alapvetően én is szeretem a hosszú hajam "biztonságába" bújni, van valami hatalmas élvezet a rövid fazonokban is, és simán bátorítalak rá! Meg nagyon sokszor a rövidebb fazonok tényleg izgalmasabbak meg néha még jobban is állnak sok embernek, én is mindig emiatt állok hadilábon magammal, h közben meg én is hajlamos vagyok ragaszkodni a hosszúhoz :D Mindenesetre ha az ennyire rövidben bizonytalan vagy, szerintem nyugodtan vágasd akkor kicsit hosszabbra ugyanezzel a fazonnal :)) /bár neked ez is tuti állatkirályul állna/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. MIVAN közben most látom először így sok év múlva is, hogy egy indiai bekommentelt a fotóm alá hogy Awesome! Na hát ennél nagyobb motiváció nem is kell :DDDD xDD

      Törlés
    2. Neked tényleg nagyon jól állt O.o de magamnak nem tudom, volt már vállig érő hajam, nagyon éreztem sajátomnak. Mondjuk ezt sem érzem, haha.

      De a hosszú haj tényleg ilyen abszolút biztonsági "függöny", ezt énis érzem, de na:D most még megtartom a kéket egy pár hónapig, magamat ismerve addigra úgyis megunom, és akkor a kék festéktől úgyis csak ollóval lehet megszabadulni:'D

      Törlés
  2. Szerintem ez a kék sokkal-sokkal szebb! 💙

    Mici

    VálaszTörlés