2022. július 29., péntek

This aint my first rodeo

Túléltem tegnap az IELTSet, de már nem merek optimista lenni az eredménnyel kapcsolatban, lesz, ami lesz, legfeljebb ez az új hobbim, kicsit drága de más drogozik.
Mindenesetre sokat dobott az önbizalmamon végig, hogy már ismerős volt minden és tudtam, mire számítsak (ezt mondjuk továbbra is elérhettem volna alapos felkészüléssel, de no). Érzésre megint az írásbeli lett a leggyengébb, szóbeli talán kicsit jobban sikerült most, mert hát elég sokat segített, hogy vittem magammal vizet és hidratáltam rendesen végig, szóval addigra nem volt behorpadva a fejem. Lepődjünk meg együtt, hogy jobban teljesítek, ha fizikailag nem vagyok szarul.

Eredmény jövőhéten.

Azóta megint felértékelődött és megédesült a szabadidőm, pedig esküszöm, nem sokat vett el eddig sem a felkészülés (akkora darab szar vagyok, hogy az hihetetlen).

Ezt meg a Sainsbury parkolójában fotóztam még valamikor.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése