2022. december 18., vasárnap

Klasszisokkal kiegyensúlyozottabb vagyok manapság, ezt most nagyon élem. Mivel szeretném elhúzni ezt az időszakot, próbálok most kialakítani rutinokat, amik később megkönnyítik majd a rosszabb időszakokat is, szedem rendesen a vitaminjaimat, jól eszem, rendet tartok a lakásban, testmozgok, élem a kreatív kis hobbijaimat, szóval képes lenne ilyenre egy mentálisan beteg ember???

(amúgy iszonyú kínos, hogy ezekre mind nem voltam képes az utóbbi időben, miközben olyan természetes dolgok... faszom)

És persze rendszeresen etetjük a helyi tollas élővilágot - természetesen nem kenyérrel, hanem rendeltünk D-vitaminos kacsa- meg lúdtápot amazonról, mert öregkorunkra ténylegesen elment az eszünk.


Más és komoly: kicsit elbizonytalanodtam a hogyan továbbról karrierileg: akármerre megyek, nem túl vidám híreket olvasok az NHS-ről/NHS-ben dolgozásról, ráadásul a mióta HCPC balfaszkodik a regisztrációmmal, van egy extrán keserű íz a számban ezzel kapcsolatban. Ha már most ennyit szívóznak velem, mi lesz később? 

És egyáltalán, akarom én ezt..?

Talán ez is a betöltött harmincadik életévvel jár, de már nem akarom önként nehezíteni az életem, nem akarok görcsösen bizonyítani meg küzdeni, főleg nem valami olyasmiért, amiről sejtem, hogy nem is éri meg. Mert anyagiakban nyilvánvalóan nem fogja (egy kezdő dietetikus fizetése havi kb. kétszáz fonttal több, mint a jelenlegi fizum - és évi 100 font a regisztráció, nem beszélve az BDA tagságról és az esetleges továbbképzésekről).

Nem tudom.

Holnap elküldöm nekik a hiányolt dokumentumokat, aztán erre az évre lezárom ezt a kérdést és megadom magam a sorsnak.

5 megjegyzés:

  1. Hallgatok par brit mental health podcastet, meg ugye van brit kollegam, es annyira nem mondanak jokat szegeny NSH-rol ok sem :') nem mintha barmit is tudnek a rendszerrol, csak rogton ez ugrott be, ahogy olvastalak.
    Amugy meg tokre not the point, de linkeled legyszi a ludtapot? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a fizetés vicc (és nem is terveznek emelni, a sztrájkolni készülő nővéreket kb. ellenségnek állították be), látszólag az összes dolgozó ki van égve, nemrég az egyik politikus konkrétan kijelentette, hogy túl sok az NHSben a bevándorló :')
      ezt vettük: https://www.amazon.co.uk/Cotswold-Granaries-Duck-Swan-Food/dp/B08P23MVZQ/ref=sr_1_15?keywords=duck+and+swan+food+floating+pellets&qid=1671655553&rdc=1&sprefix=duck+and+swan+%2Caps%2C407&sr=8-15
      kicsit drága, de IMÁDJÁK, és a sima magokkal ellenben lebeg a vízen:D ha szárazföldön etetjük őket, sima occsó magmixet kapnak, szeretik azt is:)

      Törlés
  2. az NHS nagy szarban van, de azert szerintem érdemes küzdeni, mert ha felvesznek az mashova is jó ajanlolevel lesz + a graduate scheme-k nem hoznak sokat a konyhara, de dobbantónak magasabbra lehet ugrani, mint egy starbucks allasbol (talan. szerintem!)
    en nem adnam fel a helyedben, de te egyebkent is jol csinalod! :) a nehezsegek termeszetesek szerintem, Anglia nem egy könnyű terep...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de a 'nem-feladas' nem is feltetlenul a szakmai munkakeresesre vonatkozik, hanem a kuzdelemre, hogy valaki egy inspiralobb munkat talaljon. en olyanokat is ismerek, akik a szakmajukban teljesedtek ki (hozzad hasonlo kuzdelem utan, Angliaban), es olyanokat is, akik mas teruleten.

      Törlés
    2. köszönöm, azért igyekszem, csak így is úgy érzem, kevés vagyok én ehhez:'D azért még nem adom fel küzdelem nélkül, de közel sem vagyok olyan elszánt és lelkes, mint az elején.
      fatalista vagyok nagyon, ha nem sikerül most, annak így kellett lennie. a B-terv amúgy az, hogy akkor kivárom az anyagi jobb-létet, mesterképzés és második kör utána. de igazából nyitott szemmel járok a világban és majd lesz valami, ezen nem aggódom annyira:D

      Törlés