2022. december 21., szerda

ways my body betrays me - over 30 edition

Egyik reggel olyan szinten begörcsölt nyakkal ébredtem, hogy nyöszörögve mozogtam, két napig izomlazítószagom volt és teljes testből fordultam, ha hozzám szóltak.

Munkanapokon 4:40kor kelek, de manapság rendszeresen felriadok teljes pánikban, hogy JÉZUSOM ELALUDTAM - hajnali három körül. Utána többnyire vissza tudok aludni, de közel sem alszom már olyan mélyen.

Múltkor a szokásos unalomnetezés közben valahogy kilyukadtam arra, hogy mi a Hallux Valgus (kalapácsujj), és basszus rájöttem, hogy nekem elkezdett kialakulni. Nem durva a helyzet, meg nem is fáj, de teljesen rápörögtem, elvégre nagyon szeretek járni, és szégyentelenül elhanyagoltam a lábam eddig, nem tudom, miért, de az a legkevésbé kedvelt testrészem. De most naponta tornáztatom a kis lábujjaimat, mint az oviban gyógytornán, és néztem mezitlábas cipőt.

Azt mondom, hogy valami nem érdekel, de csak beszorít a mellkasom, ha szóba kerül.

Régebbi fotó aznapról, amikor hazajöttünk Berlinből és a malac superclingy volt
- az amúgy a Topographie des Terrors múzeumkönyv, utóbbi idők legjobb vétele

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése