2022. december 2., péntek

n+1. fejezet - amiben bejelentkezik a HCPC, de a hírek közel sem szívderítőek...

 ...ugyanis kifogásolták, hogy a tantárgyleírásban nem volt elég részletesen kifejtve, hogy megtanultam abszolút alap dolgokat a szakmában.
Még nem utasítottak el, de ha nem pótlom ezeket az információkat 28 napon belül, el fognak.

Az első pánikroham után ("FOGD A MACSKA ÚTLEVELÉT MERT PAKOLUNK ÉS MEGYÜNK HAZA A SZÜLEIMHEZ") lehiggadtam, felvettem a kapcsolatot azokkal, akik segíteni tudnak, és kidolgoztam egy tervet a hogyan továbbra.
Aztán ha már tervezés, kidolgoztam egy B és egy C tervet is, mert többet nem rakom az összes tojásom egyetlen kosárba - bocsánat, ez szörnyen nem láttuk jönni-sen hangzik - szóval nem teszek mindent egy lapra.

Igazából amúgy is túl egyszerűen ment eddig minden.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése