2023. szeptember 24., vasárnap

choosing my battles

Változás: az amúgy számomra még előnyös vezetőségcsere aztán az előző bejegyzésben említett áthelyezős-jajmégsem hisztiben csúcsosodott ki, és azóta valami megtört bennem. És nem csak bennem, az egész kis közösség morálja érezhetően megzuhant - nehéz megmagyarázni, mert ami eleinte nyomasztott itt, de büszkeséggel is töltött el, hogy mindenki kitette a lelkét és teljes erőbedobással meg lelkesedéssel dolgozott, és ezt már nem érzem.
És egyrészt jól esett a támogatás, amit kaptam azokban a napokban, csak hát ettől még fáj látni a mélyrepülést... Egyik kedvenc munkatársam amúgy már felmondott, mindenki más frissítette a CVjét és nyitott szemmel jár indeedre, én meg holnap hívom újra a HCPC-t, hogy mi a tosz van.
És barátkozom a gondolattal, hogy talán még több változás vár rám a kanyarban.

Hobbi: néztem, hogy még januárban említettem az új hobbinkat, a falmászást - jelentem, azóta is kitart, úgy átlag havonta egyszer eljutunk, és lassan, de biztosan fejlődünk is. Eléggé élvezem a tériszonnyal meg azzal együtt, hogy közepesen béna vagyok benne, de ez van.


Szomorú: gyűlölök vécépapírt venni, megmagyarázhatatlan szégyen fog el ezzel a teljesen természetes testi funkcióval kapcsolatban, nem tehetek róla de ez van és kész. Szóval az életemet megkönnyítendő, rendeltünk amazonról tízezer tekercset, hogy ne kelljen vele foglalkozni pár hónapig - és véletlenül a rossz típust vettük, amitől minden egyes vécélátogatásnál elönt a megbánás, hogy már csak kilencezer-kilencszázkilencvenkilenc tekercs van hátra.

Jom Kippur: megint megfeledkeztem az éves böjtről, de szerencsére most naplemente előtt egy órával figyelmeztetett a családom, így még pont volt időm bevacsorázni. Ezzel együtt eléggé szenvedek most. Sebaj, már csak közel 18 óra van hátra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése