2012. január 2., hétfő

Best of 2011

- Levizsgáztam magyarból és biológiából, megkaptam az angol-, megszereztem a német nyelvvizsgát;
- Voltam Olasz tengerparton, Ausztriában, Isztambulban (egy icipicit Ázsiában is), és Bécsi karácsonyi vásáron;
- Megfordultam az Operában (többször is), Aquarénában, Fejős Éva dedikáláson, Rám szakadékban, a RAM Colosseumban, és még sok más izgalmas helyen;
- Lett PS2nk, Guitar Herónk, sok új társasjátékunk, Nintendónk:), asztali gépünk;
- Egyre többet jártam biciklivel, kétnaponta sikerült időt szakítanom a tornázásra, testmozgásra (nyáron napi egy órát gyötörtem magam, amit utólag egy kicsit bánok: csinálhattam volna valami értelmesebbet is), és a súlyom nem ingadozott többet +/- 1,5 kilónál. Talán kijelenthetem, hogy én és a testem kezdünk jóban lenni;
- Rengeteg könyvet olvastam - a többség tetszett is;
- Végre levágattam a hajam egészen rövidre, amivel több legyet ütöttem egy csapásra: megszabadultam az átkos vörösre festett résztől, bevállaltam valamit, amitől mindig tartottam és nem fújta a szél az arcomba a hajam, amikor fagyiztam;
- Továbbra is boldog vagyok a párommal, és ugyan nem volt mindig könnyű, már tudom, hogy együtt mindenre képesek vagyunk (és aki mellesleg idén kapott egy remek állást és helyt áll az egyetemen is: őszintén mondhatom, igazán büszke vagyok rá);
- Egészen a végére a rendszeretetet is sikerült befogadnom - elvégre “Akiben zűrzavar van – zűrzavart hoz létre környezetében. Akiben rend van – rendet teremt maga körül”, és talán visszafelé is működik;
- Nem álltam elő egyetlen fogadalommal sem, ha változtam, azt magamtól tettem.

Őszintén, nem igazán hiszek az önkényesen kijelölt "fordulópontokban": amikor kicsi voltam, mindig rácsodálkoztam, miért ugyanolyan minden egy-egy szülinap, szilveszter utáni reggelen. Vártam a nagy változást, a tüzijátékot, de minden pont olyan volt, mint előtte. A bekövetkező változás (jó vagy rossz) nem várja ki a megfelelő időpontot. 
De mégis, rengeteg tervem, gondolatom, megélni való élményem van a következő évre (ami mint tudjuk, csak egy általunk kijelölt intervallum).
Úgyhogy hajrá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése