2012. január 13., péntek

-

Elolvastam az ehavi Cosmót, aki inkább kaját vesz vagy benzint (esetleg a továbbtanulásra gyűjt, ahogy nekem is kéne, mert úgy tűnik, az én generációm vagy kiáll a sarokra, vagy eladja a fél veséjét, ha tanulni akar), annak alább elmesélem, mi minden van benne.

- divatanyag (pl. hogyan öltözz hivatásosnak Valentin-nap alkalmából);
- hasznos szextippek, amiket eddig sosem hallottunk (pl. ne zárd össze a lábad);
- hasznos beauty-tippek, amiket eddig sosem hallottunk (pl. mosd meg az arcod este);
- egy önbizalomnövelő cikk, miszerint fogadd el magad úgy, ahogy vagy;
- két oldallal később részletes diéta, hárommal előtte egy vagon hasleszorító bugyi;
- egy rakat statisztika a pasik félelmeiről, amit kb. 100 pasi megkérdezésével szerkesztettek össze (és mivel az enyém nem volt köztük, nem tudom, miért kellene ennek engem érdekelnie);
- egy tragikus cikk arról, hogy a bulimia rossz;
- egy nagyon életszagú "kihallgattuk a pasikat" cikk;
- egy csokor "a Cosmó megmentette az életem" drága jutalomparfümért nyalizós olvasói levél;
- soksok fincsi, vacsi, lájk, kajálás, dögös, csini, és hasonló szép szavak.

Imádok nőnek lenni.
És büszkebüszkebüszke vagyok, mert ilyen okos szerelmem van <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése