2012. július 20., péntek

life sign

Kitört az allergiaszezon, így noha kevés dolgot utálok jobban, mint takarítani, kénytelen voltam sterilszobává alakítani a hálóvackunkat (még az ágy alá is bemásztam ecetes vízzel).
Egy hosszú estére hibásan választottam cipőt. Mint azt már írtam, ha egy cipő töri a lábam, azt akaratpróbaként fogom fel. Szerencsére igen magas a fájdalomküszöböm, mert imádok sétálni, és majdnem három órát romantikáztunk az esti belvárosban. Az utcánkban már sántikáltam, itthon mindkét lábam vérzett, és lábanként két vízhólyagról tudok.
Most meg Gossip Girlt nézek és bepakolok a vidéki hétvégénkre.

Gondolom sokan aggódtak értem, úgyhogy talán mégis tartozom valami magyarázattal, miért is ritkulnak meg a szösszeneteim.  De most túlságosan lefoglal az életemben a közeljövőben beálló rengeteg és igen nagy változás. Idővel minden kiderül majd, semmit sem szeretnék elkiabálni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése