2012. július 6., péntek

pitty

Reggel arra ébredtem, hogy pittyeg Jürgen visszaszámlálója az időzített fotózáshoz. Pitty, pitty, pitty... kinyitom a szemem, és Medvegy szentségel fölém hajolva, hogy olyan cukin aludtam, le akart fotózni, csak időzítettben hagytam a múltkor, így volt tíz másodpercem meghiúsítani a tervét.
("cuki" = fejem fölé dobott karok, nyitott száj)
Aztán meg végigpróbáltam a fürdőruháimat ("nincs egy göncöm, amit felvehetnék"), és végül közös megegyezéssel választottuk ki holnapra a megfelelőt. Mert megyünk a Balatonra (jövendőbeli) anyósomékkal!
(Életemben háromszor voltam a Balatonnál: egyszer osztálykiránduláson, egyszer kiskoromban oda nyaraltunk a barátainkkal, és tavaly ősszel. ENNYI)
Most meg megyek turkálóba, mert nincs egy göncöm sem miért ne.

3 megjegyzés:

  1. Jaj de jó, mi vasárnapra megyünk egy hétre, szintén leendőbeli anyósommal és Danival :)) Merre mentek?:)
    Egyébként már engem is fényképezett le Dani orvul, alvás közben, amint nagyban szorongatom magamhoz a plüssbrokkolimat :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Á, mi csak egy napra ugrottunk le Kenesére:) Ti merre? Akárhova is, jó pihenést!:)
      Deédes lehetett:D egyrészt megható, hogy ilyenkor is kellünk nekik, másrészt dühítő, hogy nem lehetne inkább csinosan, nyitott szemmel-csukott szájjal?!

      Törlés
  2. Mi Szárszón voltunk, most értünk haza, de jól elfáradtam. Jó is volt meg nem is :)

    VálaszTörlés