2012. július 5., csütörtök

TAG - megint

1. Van olyan beceneved amin csak a családod hív?
Igen, anyukám csavargatta egy időben a nevemet, és halál idegesítő volt, amikor az egyik messzitávoli rokonlány meghallotta és ő is elkezdett úgy hívni. Ilyenekhez szerintem csak az anyukáknak van joguk.

2. Milyen fura szokásod/szokásaid van/vannak?
Utálok vendégségben pisilni, mert meg vagyok róla győződve, hogy mindenki elképzel a vécén ülve. Minden járművön becsatolom magam, ahol van biztonsági öv. Akárhová lépek be, jó hangosan köszönök. Mindig lenyalom a joghurtospohár tetejét. Ha közösen eszünk, megvárom, amíg mindenki előtt van étel és csak akkor kezdek enni.

3. Van valamilyen furcsa fóbiád?
Kiskoromban rettegtem a sötéttől és a bohócoktól (egészen kicsi voltam, amikor a cirkuszban a bohóc lehívta apukámat a színpadra. én ezt elrablásnak éltem meg, és még ma is emlékszem, ahogy ott ülök a műanyag székben, és elképesztően kétségbe vagyok esve), de mindkettőt kinőttem. A testem bármiféle csonkolásától vagy deformálódásától való félelem szerintem furcsának minősül (miközben a 127 órát olvastam/néztem, végig az járt a fejemben, hogy én inkább meghaltam volna, mint hogy a kezem nélkül éljek. a deformitás miatt a terhesség gondolata sem tölt el örömmel).

4. Van olyan dal amit ha egyedül vagy otthon hangosan bömböltetsz, de ciki lenne mások előtt is bevállalni?
Igazából nincs, ha emlékszetek, a viking folk metált is bevállaltam, pedig annál cikibb most nem jut eszembe. Talán a német musicalekkel nem vágnék fel, de azt sem szégyellem.

5. Van valami faksznid? Valami amit nem tudsz elviselni ha mások csinálják, pedig sima hétköznapi dolog.
Nyelvhelyességi, fogalmazási hibákra, ok nélküli káromkodásra, helytelen szóhasználatra igen háklis vagyok. Ja, meg a szipogás.

6. Van valami fura szokásod ha ideges vagy?
Rágom a számat és hadarok.

7. Az ágy melyik oldalán alszol?
A falhoz közelebb esőn, akármelyik is az.

8. Mi volt az első plüssállatod és hogy hívták?
Kockás Maci, vagyis Coci. Elképesztően ragaszkodtam hozzá, képes voltam éjjel sírni azon, hogy mi lesz, ha Coci elszakad? (igen, már gyerekként is hülye voltam) Egyébként még mindig megvan, az ágyamban a többi plüssel.

9. Mit rendelsz általában a kávézókban?
Nem iszom kávét, de ha mégis, de akkor általában valami édeset-tejeset, aminek az igazi feketekávéhoz sok köze már nincs.

10. Van olyan tipp vagy tanács amit hangoztatsz hogy fontos, de általában nem tartod be?
Nincs nagyon, amit prédikálok, azt iszom.

11. Melyik irányba fordulsz a zuhanyzóban?
A csap felé.

12. Van valami furcsa testi adottságod?
Visszafelé hajlik a könyököm, és tudok "W"-ben ülni

13. Mi az az étel amiről tudod hogy nem egészséges de szereted enni mert megnyugtat vagy csak simán imádod?
Nagyon ügyelek az egészséges táplálkozásra, ezért a kártékonynak ítélt étkek egyszerűen tiltólistán vannak, és ehhez tartom magam. Az egyetlen bűnöm a tejcsokoládé, de már azt is heti egy-két kockára redukáltam.

14. Van olyan szó, kifejezés vagy mondat amit gyakran használsz?
Medvegy szerint a "Segítenél?", bár én ezt kétségbe vonnám.

15. Miben alszol? Őszintén!
Nyáron rövidnadrágban és trikóban, télen pizsamanadrágban, pólóban, zokniban. Tudom, uncsi, de ez van.

+1 Hordtál olyan ruhát amiről, akkor meg voltál győződve hogy menő, de visszagondolva vérciki volt?
Visszagondolva az egész gyerekkorom egy nagy divatkatasztrófa volt, amíg ki nem nőtt a stílusom, néha úgy néztem ki, mint egy bohóc.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése