2013. szeptember 1., vasárnap

Díj

Díjat kaptam!
Imádom játszani a nagypofájú megmondót, de ilyenkor rettentően meghatódom. Köszönöm a díjat és a kedves szavakat, Márti, igazán jól esett!


A díjazás menete:
Linkeld azt, aki téged jelölt!
Válaszolj a tíz kérdésre, amit feltett neked!
Jelölj te is tíz, de legalább három embert !
Tegyél fel tíz kérdést!
Tudasd a jelöltjeid blogján, hogy Liebster-Díjat kaptak tőled!

Mi az ami szerinted megváltozott benned és körülötted mióta blogot írsz?
Eleinte semmi. Őszintén és genyán, csak öncélúan írogattam a hülyeségeimet, és sutyiban jól esett a gondolat, hogy mások esetleg jót mulatnak rajtam velem. De az utóbbi időben nyitottabb vagyok, és másokat olvasva megtanultam kicsit másképpen látni a világot.

Miért jobb a blog mint egy egyszerű napló, amiben nap mint nap irkálhatsz…?
Én sima naplót is írok. De a nyilvánosság gondolata a legvonzóbb. Meg a kinézet. Meg a gépelés hangulata.

Miben szeretnél előrébb lépni az elkövetkezendő 5-10 évben? Más szóval, 10 éves terv? :)
Megházasodni a jelenleg mellettem Death Note-ot kalózkodó emberrel, életben tartani a macskát, befejezni az egyetemet, tutiszupi állást találni, amit élvezek és mellesleg némi készpénzhez is juttat.
Ja, és a tizedik év előtt nem sokkal szeretném biztosítani a halhatatlanságom egy kissrác képében.

Mi az a dolog, ami bármennyire is ideges vagy szomorú vagy rögtön megnyugtat és kikapcsol?
Ha csak kicsit kileng a stresszmérőm, elég egy jó szám és öt perc séta. Ha már komolyabb a gond, akkor egy kiadós bőgés Medvegy vállán.

Miért nem olvasnak manapság a kamaszok könyveket? Miben rontották el őket a szüleik?
Talán már ők sem látták a szüleiket olvasni, és egy olvasást mellőző szülő nem fogja az ellenkezőjére buzdítani a gyermekét. Amikor én kicsi voltam, már javában mentek a rajzfilmek, de este anyukám ugyanúgy olvasott nekem, és az első kiolvasott könyvem, Lázár Ervin A Négyszöletű Kerek Erdőjének utolsó oldalára halványan, ceruzával bele van írva: 
"Viki első regénye. Önállóan elolvasta, befejezte 2000. március 18.-án. Gratulálunk, és büszkék vagyunk kicsi lányunkra
M + A"
Nem mondom, hogy mindenkinek könyvmolynak kell lennie, de hiszem, hogy mindenkinek van olyan könyv, amit szeret olvasni. És szomorú, hogy sokan nem is keresnek.

Betartottál bármit az újévi fogadalmak közül? :) Sőt, készítettél egyáltalán listát amit idén megkell csinálnod vagy változtatnod kell benne…?
Nem hiszek újévi fogadalmakban, ha már itt tartunk, magában az újévben sem, mint önkényesen kijelölt ünneplési időpontban. Nem fogadkozok, de azt hiszem, önmagamhoz képest egyre eredményesebb vagyok.

Szerinted manapság mi az amit egy fiatal elérhet egy diplomával, miért kell most már több mint 1 diploma sőt 2-3 nyelvvizsga?
Szerintem nem feltétlenül diplomára, hanem tudásra van szükség, amit több év egyetem és a végén szerzett papír még sajnos nem garantál. 

Nem sok személyes blogot olvasok, de nem szeretném csak begyűjteni a díjakat és a kérdéseket, én is kérdezni akarok! Sajnálom, ha a díj váratlanul ér, de kommentekben mindig béna vagyok, ezért hosszas lamentálás után általában úgy döntök, nincs jogom ehhez, mert a buszon sem szólok hozzá a mellettem utazóhoz; vagyis a kapcsolatteremtés nem erősségem. 
De suttyomban olvasok, és ez is egy vélemény.
Úgyhogy akkor a jelöltjeim:
 - Ellie, akit öröm olvasni, noha gyakran bánom közben, én miért nem értem el ilyen korán a végleges formám. Személyesen ugyan nem ismerem, de innen a messzi távolból, internetes stalkerként üzenem: csak így tovább!
- Macooka, aki manapság nem ír, pedig tehetné. Ő vezetett be a blogolás rejtelmeibe, és noha sok kalamajkát okozott, már az ősrégi blogját is szerettem. Nem akartam a személyes blogját belinkelni, de tessék magára venni.
- Criollo, akit csak nemrég óta olvasok, de neki hála újabban újra kedvet érzek lóra pattanni, olyan szeretettel ír róluk (és akivel ezúton közlöm, hogy kanapétestvérek vagyunk, csak a miénk piros).

És a kérdéseim:
1. Mi volt a kiskori karrierálmod?
2. Milyen zene határozta meg a gyerekkorod? Hupikék törpikék, Bon Bon, Cher?
3. Milyen egy tökéletes szombat?
4. Mi volt az első étel, amit megtanultál önállóan elkészíteni?
5. Szeretsz ruhákat venni? Mi a taktikád (céltudatos vásárló, élvezeti shoppingoló, mostmár-tényleg-muszáj-nincs-egy-rongyom-se kényszerbeszerző)? 
6. Mi a kedvenc pontod a lakásban?
7. Ropogós vagy tejtől szottyos müzli? És legyen benne mazsola?
8. Melltartó: barát vagy ellenség?
9. Mi volt az a film/könyv, ami az utóbbi időben nagy benyomást tett rád?
10. Mi volt az első munkád?

3 megjegyzés:

  1. Nagyon köszönöm, igazán:) A rólam írt mondatodon kellemeset mosolyogtam, egyrészt jó kedvet csinálni másnak olyan dologhoz, amiről tudod, hogy milyen jót tesz testileg-lelkileg, másrészt pedig imádom ezt a kanapét!:DD

    A kérdésekre majd a holnapi nap folyamán válaszolok, most éppen szétfolyóban vagyok a ->kanapén<- az álmosságtól, és hezitálok, hogy aludjak-e, olvassak-e, vagy inkább nézzek egy dextert..

    VálaszTörlés
  2. köszönööööm!!:):):) mindjárt válaszolok is a kérdésekre<3

    VálaszTörlés
  3. hehe, te is kaptál tőlem díjat:)

    VálaszTörlés