2013. szeptember 3., kedd

Nem hordok asszimetrikus szoknyát és nincs hosszú ombre hajam.
Nem hiszem azt, hogy csak mert blogot írok és tudok értelmes mondatokat megfogalmazni, én lennék a magyar Carrie Bradshaw.
Nem iszom papírpoharas kávét, rajta a nevemmel és egy szmájlival (pláne nem fotózom le és tolom instagramra)
Nem vágyom Amerikába vagy Párizsba.
Nem tetszett a Perks of being a wallflower sem a Breakfast club, de még csak az Adventure time sem.
Nincs ezer ismerősöm facebookon. Igazából kétszáz sincs.
Nem vagyok vegán (bár megfogadtam, egy hétre az leszek, de még nem jutottam el odáig).
Nem várom el a szüleimtől, hogy fizessék a minden hülyeségemet, amíg én lógatom a lábam.
Nem járok tumblr-re.
Nem szexelek idegenekkel, aztán vinnyogok, hogy kihasználnak és egy normális pasinak sem kellek.
Nem élek szenvedélyes és viharos, "öljük-egymást-aztán-dugunk" kapcsolatban egy fültágítós rosszfiúval.
Nincsenek inspiráló feliratok a testem különböző részein.
Nem vágok fel a kitalált lelki betegségeimmel (hanem titkolom a meglévőket).
Nem nem és nem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése