2013. október 2., szerda

A. What are your favourite smells?
Sülő sütemény, kenyér, fahéj, Medvegy nyaka, Dorc pocakja

B. Can you go a whole day without caffeine?
Az egész eddigi életemet alkalmi kávéfogyasztóként éltem, számomra nem esszenciális a koffein.

C. Who knows more about you than anyone else?
Medvegy, a szüleim és a nőgyógyászom.

D. What song did you last listen to?
Alice Cooper - Bed of Nails. Ez van, unalmas vagyok.

E. Do you have a crush on anybody?
Igen, az eritritolon. Energiamentes természetes édesítő, mellékíz nélkül? Szerelem volt első látásra sütésre.

F. Do you like The Beatles?
Régen nagyon szerettem, de azóta kicsit komplexebb zenék felé fordultam. Mondjuk a Girl meg az Eleanor Rugby mai napig nagy szerelem.

G. If you could choose one color to wear for a whole year, what color would you choose?
Fekete. Ma is csak abban voltam (oké, a gatyámon volt néhány pillangó).

H. Do you cook often?
Hetente többször, az gyakori, nem?

I. What was the last film you watched? Did you like it?
Ingmar Bergman Szűzforrása, rettentően tetszett.

J. Can you sew?
Gatya szárát föl- meg gombot vissza-, de úgy ennyi.

K. What is your favorite fruit?
ALMA.

L. Are you health conscious?
Igen, határozottan.

M. Go do the Kinsey scale test, what number result did you receive?
Valamit nagyon benéztem, mert egy teszt ébresztett rá, hogy leszbi vagyok. Odafigyelve az eredményem már exclusively heterosexual. Nem vagyok meglepve.

N. Do you curse a lot?
Csak ha dühös vagyok.

O. When was the last time you had a pint of beer?
Soha nem volt még ilyen, nem vagyok férfi.

P. Are you pro life or pro choice?
Ezt már kifejtettem korábban egy dühödt blogbejegyzésben.

Q. Is there a certain food you often crave for no reason?
Mindig periodikusan ráfüggök egy kajára, jelenleg a vajas pirítós az.

R. What was the last book you purchased?
Ennél zöldebb nem lesz

S. Where was your last vacation?
München, de már tervezem a következőt. Nem tudok megülni a fenekemen.

T. Do you shave your pits?
Epilálom.

U. Did you ever play seven minutes in heaven?
Nem, itt Európában mi üvegeztünk.

V. Girls, when was the last time you went out without a bra?
Húha, valamikor a nyáron. Kényelmetlenül is éreztem magam.

W. Guys, when was the last time you went shirtless in public?

X. Have you ever broken a bone? If so, how did it happen?
Nem tört soha, csak elmozdult, amikor a s.ggfej padtársam a kezemre tolta a iskolapad lapját. Egy hónapig gipszben rohadt az egész bal karom.

Y. How do you like your eggs?
Kicsit nyersen, mint mindent.

Z. What was your last argument about and who with?
Medveggyel, hogy f.sznak telepít hatodszorra másmilyen Linuxot a gépére, amit nem is használ, ezzel fél órára elvágva engem a következő epizódnyi Grace Klinikától, és így kínomban ilyen hülye teszteket töltögetek.

Forrásért ezer hála Zsófinak, egy darabig nem fogok unatkozni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése