2013. október 27., vasárnap

Szeretem a férfiak ujján a karikagyűrűt.
Ebből a szempontból menthetetlenül romantikus vagyok, és szeretem azt hinni, hogy üzenete van.
"Van a világon egy nő, aki ennek a párját hordja; ő főz nekem és én akkor is megeszem a főztjét, ha elrontotta. Neki hagyom, hogy beleegyen a süteményembe, miközben ő salátát eszik. Ő bármit visel, gyönyörű. Hagyom, hogy elfoglalja a fürdőszobát, ő pedig lehajtja utánam a vécéülőkét. Nekem az ő mosolya a legszebb a világon, mert szeretem őt, és ő is szeret engem."

Ez a látásmód egészen új, kiskoromban csak annyi esett le, hogy dehát gyűrűt a nők hordanak (a fülbevalós férfiakat egészen sokáig nem tudtam hová tenni).

3 megjegyzés:

  1. Ez az eddigi legédesebb bejegyzés. Egyetértek :) ^^
    és sok sok sok boldogságot eddig is ezután is megmindigmindig. :)

    VálaszTörlés
  2. Ez egy nagyon jó meglátás...kár, hogy ezt sok ember nem így gondolja. :(

    VálaszTörlés