2013. október 21., hétfő

Díjat kaptam Mártitól! Köszönöm!

Nem akarok genyulni, de a feladatok csaknem felét el fogom sunnyogni, ugyanis tovább kéne adnom. De mivel nem olvasok sok blogot, csak ugyanazoknak tudnám továbbadni, akiknek eddig is, és nem szeretem magamat ismételni.

A hét dolgot viszont elmondom magamról, senki sem tud visszatartani:
(bár igazából nem tudom, mi újat mondhatnék, lassan három éve ide írogatom minden felmerülő hülyeségem)

1. Macskabuzi vagyok, elég extrém szinten tolom, nekem tényleg a komplett macskapopuláció a barátom. Ebből kifolyólag nem szeretem a kutyákat, de rettentő gyorsan megtalálom velük a közös hangot, kedvenc hobbim a "kutyával őrzött" területek kutyáit addig dögönyözni, hogy nyálcsorgatva mutatják a pocakjukat.

2. Kicsit csálé a fogsorom, amit ugyan nem szabályoztattam, mert nem is vészes, meg mindenki szerint én így vagyok én, de egy kicsit mégiscsak szégyellhetem, mert többször azon kapom magam, hogy ha nagyon nevetek, a szám elé kapom a kezem.

3. Van egy londoni telefonfülkére hasonlító perselyem, amibe minden héten beledobálok pár százast és kétszázast. Különösebb célom nincs a gyűjtögetéssel, de ha megszorulok, jól jön, hogy be tudok valahová nyúlni némi apróért.

4. Nem nézek romantikus filmeket és regényeket sem olvasok: szeretem az olyan történeteket, ahol nem egyszerű felfedezni a romantikát, vagy van, csak nem hétköznapi.

5. Régen szinte minden oldalra másmilyen nevet választottam, sőt, MSNen szinte havonta cseréltem, bármire, ami éppen megtetszett. Az Ezelivel tudtam először azonosulni, ahhoz nagyon sokáig ragaszkodtam, és mai napig szeretem, csak hát kinőttem. Már Sieglinde-ként futok, és gondolkodom rajta, hogy Némethonban felveszem majd második névként.

6. Elég nyugtalanul alszom, ha egyáltalán nagy nehezen elalszom: nehezen találok kényelmes pozíciót, fészkelődöm, felébredek, beszélek, hülyeségeket álmodom. Kiskoromban azért nem lehetett emeletes ágyam, mert többször addig forgolódtam, hogy reggel a padlón ébredtem.

7. Nem szeretem a koncerteket, évente kb. egyre megyek. Tudom, szégyen-gyalázat, de jobban szeretem a vegytiszta studiózenét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése