2015. június 1., hétfő

Egy teljesen felesleges kis fing tárgyra (amire mellesleg még tanultam is) éppenhogy kettest kaptam, a mellettem ülő kis eminens Mosolygós meg megbukott, WTF. Utólag megbeszéltük, hogy szerintünk a tanár dobott egyet két dobókockával minden vizsgázónál és azokból rakta össze a százalékot.

Kinéztem egy karkötőt, és megbeszéltem magammal, hogy csak akkor veszem meg, ha sikerült az Élettan. Jelenleg ez a legerősebb motivációm a tanulásra, mert ha most szerdán átmegyek, akkor a pénteki vizsgámra már viselhetem is.

Feltöltöttem az élelmiszertartalékaimat a következő kemény hétre, ugyanis vizsgaidőszakban az egyébként is hektikus étkezésem olyan mértékig szétcsúszik, hogy azt jövőbeli dietetikusként be sem kéne vallanom. Szóval felkészültem, lett itthon bio teljeskiőrlésű kenyér, puffasztott kukoricatallér, sós mogyoró, túró rudi, étcsoki, rengeteg alma és gumicukor. Valami örömöm legyen már az életben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése