2016. február 23., kedd

Tegnap randink volt Medveggyel, és közben összefutottunk anyukámmal és a kolléga/barátnőivel.

Engem már jól ismernek, de Medvegyet akkor látták először - és hát szerintem mindenki ismeri azt a nézést, amikor egy kisebb csoportnyi nő tetőtől talpig végigmér, hogy aztán megbeszélhessék a látottakat, amint hallótávolságon kívülre értél.

Később első dolgom volt megkérdezni anyukámat, mire is jutottak velünk, és még a vártnál is cukibbakat kaptunk: megállították, hogy Medvegy ugyan komoly és szigorú férfimedve*, de illik hozzám, és jól nézünk ki együtt.

(erről az az évekkel korábbi eset jutott eszembe, amikor meglátogattam Medvegyet Metropol osztogatás közben, és a társa előbb szúrt ki engem a tömegben, mielőtt valóban bemutatkoztam volna neki - ez már kóros összeillésnek minősül..?)



* valóban nem az, csak ehhez rá kell szánni jópár órát, hogy a bizalmába férkőzz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése