2016. február 1., hétfő

Midnight Moontól, mert imádom az ilyen zeneválogatós kérdéseket - kifogás a tétlenkedve zenehallgatásra.

Egy zene, ami(t)...
... az elmúlt időben szerettél meg nagyon
Faun - Tanz mit mir
Manapság teljesen rákattantam a német metálzenekarokra, és ilyenkor aranybánya a Napalm Records youtube oldala: ott találtam rá erre a kis cukiságra, amit azóta naponta kb. ötször meghallgatok.

... szerinted pár év múlva is ultimate kedvenced lesz
Amberian Dawn - Symphony Nr. 1. Part 1. - The Witchcraft
Igazából a Magic Forestet akartam, de az lehet csak hirtelen fellángolásnak bizonyul. 

... ki sem néznének belőled az emberek, hogy ilyet is hallgatsz
Bármi a Lindemanntól
Ez tipikusan az a zene, amit egyszer meghallott Gyógyszerész a fülhallgatómból üvölteni amikor megérkeztem az egyetemre, és megjegyezte, hogy hú de jó hangulatban lehetek ma.
Lady Gaga - Judas
Nem sok szám első hallgatása vésődik be ennyire, de ez valahogy megmaradt: 2011 nyarán elkísértem Medvegyet az ELTÉre, és amíg ő intézte a kis dolgait, engem ott hagyott az arénában a laptopjával, ahol a facebookot böngészve valaki kirakta az új Gaga klipet. Én meg gyanútlanul megnéztem.

... legszívesebben megtanulnál lejátszani valamilyen hangszeren / énekelni
Saltatio Mortis - Eulenspiegel vagy Hochzeitstanz - Piano Edition
Isten áldja a Spotify-t, mert ez az album ugyan megvan CD-n, mint kiderült, létezik egy Deluxe Edition is: rajta hét szám zongoraverziójával. A vizsgaidőszakban ők mentettek meg az elmebajtól, kb. tízezerszer hallgattam meg, mert minden zene közül egy darab zongora hangja tudja a legjobban kisimogatni a lelkemből a feszültséget.
Youtube-on persze egyik sincs fent.
Viszont itt a Nightwish-féle Escapist zongora coverje, mert ettől a sráctól napokon keresztül tudnék zenéket hallgatni.

... abszolút a gyerekkorodra emlékeztet
Depeche Mode - Enjoy the silence
Az egészen korai (<7 év) gyerekkoromhoz saját ízlés vagy választás híján a nővérem szobájából kiszűrődő zenét kapcsolom.
Hupikék Törpikéktől bármi
Őszintén, valaki megúszta a gyerekkorát néhány ilyen kazetta nélkül..?
The Rasmus - In the Shadows
Ez a szám örökre összefonódott a kis nyomi tini Sieglinde-del, aki 13 meg BRAVO Girl! magazint olvas, minden vágya egy barackos szájfény és élete első házibulijára készül (nagyon hardcore volt, mi az emeleten toltuk a partit, a házigazda anyukája meg végig otthon volt az alsó szinten).

5 megjegyzés:

  1. Áááá az utolsó számot a listádban szerintem én kb 10 éve hallottam utoljára :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú nekem egészen sokáig kitartott a The Rasmus rajongás, szóval időnként még visszanosztalgiázok pár számot:D De ez a csapból is folyt egy időben, erre emlékszem:D

      Törlés
    2. Arra én is emlékszem, Herczi buliján mennyit nyomtuk, meg kb akkor az összes nyomi bulinkon ez szólt. :D

      Törlés
    3. Ó és akkor a Taturól meg az O-zone-ról nem is volt szó:D

      Törlés
    4. Úristen, O-zone!!! Máig tudom a halandzsául a szövegeiket. :D

      Törlés