2016. február 6., szombat

Vallomások

Nem szoktam, és a rutin hiányából fakadóan nem is tudok vasalni. Mivel már anyukámat sem láttam soha (nem költői túlzás, tényleg soha), valószínű tőle örököltem ezt az ellenállást, de érettségire még kivasaltam magamnak a blúzaimat - manapság viszont már az sem érdekel.

Akivel igazán jóban vagyok, annak soha nem köszönök cseten. Mivel biztos vagyok a folytatásban, egy nagy beszélgetésnek fogom fel az egészet, és se jövet, se menet nem húzom az időt: az elején belevágok a lecsóba, aztán meg csak lelépek, hiszen még úgyis folytatjuk.

Ha telefonról írok, csak ritkán javítom ki a melléütéseket, és soha nem használok rövidítéseket.

Ha valaki megkér, hogy valami lájkgyűjtős versenyen szavazzak, én megteszem - egy másik, valóban jó, esetleg csak hasonló lájkszámmal rendelkező versenyzőre. Mert egy kicsinyes seggfej vagyok.

7 megjegyzés:

  1. Vasalni anyukám nagyon sokat vasal, egy időben engem is próbált rá megtanítani, de én igazából nem szeretek :D K. anyukájától tanultam el azt, hogyha helyesen teszem fel a ruhákat a szárítóra, úgy száradnak meg, mintha vasalóvan mentem volna át rajtuk.

    A lájkgyűjtögetős versenyeket meg fú de utálom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyik ismerős mesélte, hogy a párja szereti a vasalt fehérneműt, ezért ő azt is vasalja, meg úgy nagyjából mindent, beleértve az ágyneműt is O.o Én anyukámtól tanultam vállfán szárítani a kényesebb felsőket, a többi meg majd kisimul viselés közben:D

      Ezektől nekem is rángani kezd a szemem alatt az ideg, főleg mivel manapság néhányan már az egyetemi csoportunkba jöttek lájkokat tarhálni a gyereküknek/kiskutyájuknak/kedvenc manikűrjüknek... Nyeh.

      Törlés
  2. Emlékszem, mielőtt elköltöztünk, mondtam R-nek, hogy nem lesz vasaló, és vasalót kell venni. Erre teljesen ki volt borulva, hogy vasalót meg mi a fenének?! :D Erre anyám odaadta az otthonit, itt van nálam, de még egyszer sem vasaltam. :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. óó D pont hogy meg volt győződve róla, hogy egy vasaló és egy vasalódeszka minden háztartás alapját képzi, szóval elsők között szereztük be őket - úgyhogy most évek óta eldugva porosodnak:D

      Törlés
  3. most fedeztem fel, okos amerikai blogokon, hogy van ilyen, hogy mini kézi gőzölő, egy ilyet mindenképp be akarok mihamarabb szerezni :D
    (én egyébként csak azért nem vasalok mert egyszerűen rettegek, hogy teljesen megégetem a kezem )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Húúú amilyen jól hangzik, magamat ismerve ezt is kb. egy hétig használnám, amíg tartana a "juhú, új kütyü" lelkesedés:D
      Amúgy én nem csak a kezemet, de a ruhát is féltem, mert tényleg nem értek hozzá... szóval mindenki jobban jár így:D

      Törlés
  4. most fedeztem fel, okos amerikai blogokon, hogy van ilyen, hogy mini kézi gőzölő, egy ilyet mindenképp be akarok mihamarabb szerezni :D
    (én egyébként csak azért nem vasalok mert egyszerűen rettegek, hogy teljesen megégetem a kezem )

    VálaszTörlés