2016. május 4., szerda

Éjjel azt álmodtam, hogy terhes voltam és rejtélyesen gyorsan és cenzúrázva szültem (egy elég lepukkant kórházban, ahol anyukám volt velem), és utána ott volt a fiam kék pólyában (mert fiú volt), én meg néztem és olvadoztam és csodálkoztam, hogy basszus akkor mostmár énis anya vagyok.
És meglepően csalódott voltam ébredéskor.

Aztán meg valami híres sipítós hangú énekeslánykának is megszületett ma a fia, én meg féltékeny vagyok.

MIAFASZVANITT

(amúgy Medvegy kb. ugyanilyen emelkedett hangulatban beszél Jövőbeli Második Macskánkról, aki vörös lesz és Pawzilla lesz a neve)

2 megjegyzés:

  1. A sipítós énekeslány meg a kis barátja oda járnak a Hengermalom Tescoba vásárolni, és nem hinnéd el, de élőben baromira csúnya. Mindig olyan leharcoltan láttam, hogy alig ismertem rá.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát attól nemigazán kell félnie, hogy a külsejéről megismerem, a beszédhangja viszont annyira jellegzetesen idegesítő, hogy arra szavak nincsenek:D

      Törlés