2016. május 24., kedd

Ma lebaszott egy ügyfél.
Eleinte kicsit magamra vettem (még ha nem is az én hibám a dolog), aztán a többiek csak röhögtek, hogy na üdv a klubban, mától hivatalosan is itt dolgozom.
Jeeej..?

Amúgy kicsit sem vagyok kiborulva, jövőhéten hétfőn lesz a rettegett Anatómia vizsga, erre faszom ma ülök bent az irodában, és egy ponton konkrétan éreztem, hogy a közérzetem megindul lefelé, és kb. egy óra alatt eljutottam oda, hogy fáj a nyelés, kapar a torkom és a fejem olyan, mint egy túlfújt lufi, amire arcot rajzoltak.
És mióta hazajöttem, nem is csináltam semmit, csak bekuckóztam a takaróm alá és Hollywood Hírügynökség videókat néztem (vagyis inkább csak ment, én meg felé fordítottam az arcomat, a nézés feltételezne némi tudatot).

Holnapig adtam magamnak időt haldokolni, mert ez most nemigazán fér bele.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése