2016. május 13., péntek

Nemrég voltunk egyetemi ügyeket intézni Szöszivel és L.-el (akinek tényleg kéne már saját mókás becenév), és a szokásos "beszélj te" "nem, beszélj te" vitában végül én húztam a rövidebbet, mert hát én vagyok a felnőtt.

Két évvel vagyok idősebb náluk.

Nemrég kérdeztem anyukámtól (akinek amúgy ennyi idősen már volt egy iskolába készülő lánya), hogy elmúlik-e valaha ez az "azt se tudom, mi a f.sz van" állapot, vagy csak egyre ügyesebben színlelem majd, hogy minden rendben van.
Megerősített, hogy utóbbi.

Emlékeztek arra, hogy gyerekként azt hittük: a felnőttek mindent tudnak, és amikor hozzájuk fordultunk, úgy tűnt, egy felsőbb hatalomra bíztuk magunkat?

Néha megijeszt a gondolat, hogy hamarosan nekem is lesz egy ilyen kis cukim, aki majd ugyanezt hiszi, miközben én titokban még mindig a saját szüleimet tartom csak felnőttnek.

2 megjegyzés: