2016. május 8., vasárnap

Tegnap Bécsben voltunk a szüleimmel. Vettem kb. tízezer zoknit a Primarkban (mást nemigazán éri meg, lehet, hogy olcsó, de nem egy csúcsminőség), két zacskó vega gumicukrot meg egy élénkrózsaszín rúzst rúzsceruzát színezett ajakápolót faszomat szájkencét, amivel szerintem holnap kiérdemlem a 200 forintot.
Ja meg még egy csomó mást, de azok nem ilyen érdekesek.
Kivéve a Grumpy Cates pólót. Az zseniális.
Meg a Mr. és Mrs. bögrét.

Oké, igazából egy csomó jó cuccot vettem.

Ma meg fodrásznál jártunk, annál az aranyos lánynál, aki minden centire rákérdez, hogy vághatja-e. Szóval most nem akarok sírni, mert alig két centi elvékonyodott hajvégnek mondhattam csak búcsút (Medvegynek pl. fel sem tűnt a változás, csak amikor szóltam).

Meg vettem 24 guriga vécépapírt, amivel remélem vagy negyedévre letudtam a szégyenmeneteket, amikor végigjárom a fél belvárost vécépapírral a hónom alatt, ezzel azt üzenve a külvilágnak: nézzétek, nekem is van anyagcserém, bibibí.
Most nem tudom hol tárolni, de nem baj.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése