2016. július 4., hétfő

...éééééés megbuktam

Nagyon köszönöm, hogy ennyien gondoltatok rám, de ez nem jött össze.

És őszintén mondom, ez most nem rajtam múlt.

Bementem és tökéletes tételeket húztam, de már itt éreztem, hogy ez nem lesz meg: a tanárnőn látszott, hogy idegbeteg, csapkodott, kiabált (elvileg húsz percem van a kidolgozásra, tíz körül már szólt, hogy bele kéne húzni).
Elkezdtem az első tételt, nociceptív reflex. Egy mondat után belekérdezett valamibe, ami nem volt a jegyzetben (utólag megnéztem, a könyvben tényleg mellékesen megemlítik, de órán nem hangzott el). Nem tudtam, nem is mondhattam tovább, leírta a tétel mellé a kettest.
A másodiknál, a szaglószerv-ízlelőszervnél már meg sem várta, hogy elkezdjem magamtól, kérdezett egyet (nyelv beidegzése: ez ugyan tananyag, de egy másik tétel és elég bonyolult, és nyomás alatt romlik a gyors gondolkodásom), ezt sem tudtam, egyes. A szaglópályáig már el sem jutottunk.
A harmadik volt a hasnyálmirigy, ott már két mondatot is sikerült végigmondanom, amikor megkérdezte, hogyan festődnek a mirigyvégkamra sejtjei. Itt halkan megjegyeztem, hogy ez nincs a könyvben, "dehogynem, bennevan", és mire észbe kaptam, már kint álltam a folyosón.

Szóval most ennyi.

(amúgy itthon megnéztem, a könyvben a hasnyálmirigy kivezető csöveiről csak annyit írnak, hogy vannak.)

10 megjegyzés:

  1. Bah, hülye pina...!
    (Mármint nem Te.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát én most erősen koncentrálok, hogy jöjjön ki az aranyere és mostantól minden cipő törje fel a lábát-.-

      Törlés
  2. Köcsög egyetem, erre csak ennyit tudok mondani. Az első hely, ahol ordító igazságtalanságok érik az embert és megtanulod, hogy szar az élet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ...és ahol rádöbbensz, hogy ilyenek nem csak a mesében vannak-.-

      Törlés
  3. Válaszok
    1. És ebben most komolyan semmi túlzás nincs, tényleg tudtam volna, és kb. három perc után kivágott...

      (az utánam következő kiscsaj se járt jobban, kimentem, elmeséltem a kint váróknak, mi történt velem, és a feléig nem jutottam, jött utánam, ami szintén lehetett vagy két perc)

      Törlés
  4. Azt hittem ilyen csak nálunk van. :/ Nekem negyedszerre sikerült átküzdenem magam a szigorlaton. Pedig az anat szerintem épp elég nehéz, nem kellenének ilyen plusz nehezítő tényezők.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Naja, tavaly magamtól is megbuktam, rá sem kellett segíteni, de ez a színtiszta igazságtalanság most övön aluli volt (utoljára az első forgalmi vizsgámon éreztem ilyen céltalan, felém áradó rosszindulatot).

      Amúgy meg vicces, nekünk nem győzik nyomatni, hogy szükség van ránk, eü dolgozókra - ja, nyilván azért nyújtják másfélszeresre a képzési időmet, mert olyan nagyon szükség van rám-.-

      Törlés
  5. Egyetem \o/
    Botrányos, hogy eszerint mindenhol ez megy, és nyilván emeli a színvonalat, hogy az oktatók tekintélye egyszerű rosszindulaton alapul. Sajnálom, hogy így jártál, átérzem :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi... Elég szomorú amúgy, hogy ahogy látom, ez nagyon nem egyedi eset, és nem csak ezen az egyetemen. Éljen a magyar felsőoktatás!

      Törlés