2016. július 26., kedd

Milyen színű a szemed?
Medvebarna.

Melyik a kedvenc időpocsékolásod?
Pff az egész életem az.
Amúgy a "kedvenc" és a "pocsékolás" kizárja egymást - amit szeretek csinálni, arra nem tekintek időpocsékolásként.

Mit bánsz a leginkább?
Hogy nem kezdtem el jóval korábban tanulni az Anatómiára.
Hát igen, ez elég nagy hiba volt.

Melyik a kedvenc virágod?
Nem szeretem a virágokat (anyukám le is b.szott, amikor kijelentettem, hogy az esküvői csokrom papírvirágokból lesz)

iPhone vagy Android?
iPhone-om van, szóval asszem az.

Milyen SMS-t kaptál legutóbb?
"Akárhányas számú lira.hu csomagja átvehető a Líra könyvesboltban."

Milyen színű volt a gyerekkori szobád?
Világoskék. Én választottam magamnak a tapétát.

Ablaknál, középen, vagy inkább belül szeretsz ülni?
Ablaknál, imádok kibambulni az elsuhanó tájra.

Ki a kedvenc színészed, és melyik volt a legjobb szerepe?
Szeretek színészeket, de nincs kedvencem.

Milyen gyakran végzel testmozgást?
A korábbi kritikusan semmihez képest jelenleg egész gyakran! Most dolgozom az ügyön, egész gyakran futok és tornázom és hamarosan visszairatkozunk a konditerembe is.

Az első randin mit a legjobb csinálni?
Mi csak sétáltunk és beszélgettünk, ez volt az egyetlen első randim, de tökéletes volt.

Hogyan fogod ünnepelni a Szilvesztert?
Valószínű úgy, ahogy az előző ötöt: itthon Medveggyel.

Van rajtad karóra?
Most éppen nincs, de házon kívül szoktam hordani.

Mikor érzed magad a legkényelmesebben?
Este az ágyban, Medveggyel, Dorcival és egy könyvvel, jól betakarózva, és csak a fényfüzér világít.

Milyen idegen nyelvet szeretnél megtanulni?
Oroszt kezdtem most duolingón, egész lelkes vagyok. Kak gyelá?

Milyen közös vonásaid vannak anyukáddal?
Az egész fejünk egy közös vonás.
Amúgy belsőre nem nagyon hasonlítunk, de állítólag a hangunk, beszédünk, tekintetünk is nagyon hasonlít.

Jól úszol?
Nem nagyon, gyorsúszni egyáltalán nem tudok, mellben pedig elég nagy energiabefektetéssel igen rövid távot tudok megtenni.

Mit szeretsz a legjobban a nyárban?
A hűvösebb napokat.

Mi a legjobb szín egy autónak?
Fekete.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése