2016. július 12., kedd

munkahelyi murphy

Fact: a végzendő munkám mennyisége az éppen beérkező megrendelésektől függ - tehát ha napokig nem ír egy ügyfél sem, én sem szakadok bele a sok tennivalóba.

Tegnap minden összejött, egy csomó elvégzendő feladat felgyűlt, ebédelni sem mentem ki és még egy órával tovább is maradtam a tervezettnél.
Egyik főnököm sem volt bent.

Ma a hatórás munkanapom alatt kb. tíz perc érdemi munka történt (egyórásra elhúzva), utána kínosan hosszú kávészünetet tartottam, esküvőt szerveztem, szereztem vagy 100 xp-t duolingón, újrakezdtem a candy crusht és behoztam a lemaradásom a hétvégente mellőzött 9gagen.
Ezt persze már mindenki látta.

2 megjegyzés:

  1. TIPIKUS!

    A gyakorlatom alatt velem is így volt. A főnök hetekig rám sem nézett, amikor szünet nélkül kontíroztam meg könyveltem, de amikor már végeztem akkor naponta bejött és kérdezgette, hogy "Na,mi a feladat? Mit csinálsz?"

    Én meg hipersebességgel váltottam át a Libri oldaláról a záródolgozat című Word doksimra :DDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óóóó ez semmi:D
      igazán tipikus az volt, amikor semmittevésként tanultam, és vizuális típus lévén képeket kerestem az adott anyagról a neten - na mikor lép hozzám a főnöknőm, ha nem akkor, amikor rákeresek az "organa genitalia masculina" kifejezés képtalálataira..?-.-

      Törlés