2016. augusztus 18., csütörtök

1: Mi van rajtad?
Egy szégyentelenül cuki és rövid, Ausztria-mintás short (tényleg, osztrák zászlók vannak rajta, kecskék, az Alpok, a Stephansdom, kolbász meg ilyenek) meg egy csíkos felső.

2: Voltál valaha szerelmes?
Ja, már tiniként elég szerelmes típus voltam.

3: Volt rettenetes szakításod?
Ezt szerencsére megúsztam (vagyis inkább a nemlétező volt barátom úszta meg, mert tipikus pszichopata ex lettem volna, akiről nyomasztó posztok születnek 9gagen)

4: Milyen magas vagy?
178 cm

5: Hány kiló vagy?
Ez sajna még nem publikus, de dolgozom rajta, hogy hamarosan bevállalható legyen.

6: Van tetoválásod?
Nincs, és nem is tervezek ezen változtatni a közeljövőben.

7: Van piercinged?
Dettó.

8: OTP? (One True Pairing)
Harley és Joker, OOOH MY GOD RELATIONSHIP GOALSSS
Megkérdeztem Medvegyet, szerinte kik a kedvenc szerelmespárom.
"Mi. Mi vagyunk azok."
(amúgy már azt hittem, nekem ilyen nincs, amikor fél óra intenzív lamentálás után beugrott, mennyire szerettem Minát és Draculát együtt)

9: Kedvenc sorozat?
Manapság nem szeretem a sorozatokat, de az American Horror Story első két évada szörnyen tetszett.

10: Kedvenc együttes?
Belegondoltam, kiktől mernék belehallgatás nélkül CD-t venni, és háromra szűkítettem a kört: Nightwish, Van Canto és Saltatio Mortis.

11: Valami amit hiányolsz?
A pihentető, nyugodt alvást.

12: Kedvenc (zene)szám?
Jelenleg Santiano - Marie.

13: How old are you?
23, de nem tetszett ez a szám, szóval ebben az évben ha kérdezték, csak annyit mondtam: 24 leszek.

14: Csillagjegy?
Szűz, de nem hiszek ilyen hülyeségekben.

15: Milyen tulajdonságot keresel egy partnerben?
Szerelem. Aki szeret, annak mindent elnézek.

16: Kedvenc idézet?
Pff

17: Kedvenc színész?
Nincs ilyen.

18: Kedvenc szín?
Kék bármilyen árnyalata, de lehetőleg a sötétebbek.

19: Hangos vagy lágy zene?
Határozottan hangos! Ha nem hallja a környezetem is, mi értelme a zenének..?

20: Hová mész, ha szomorú vagy?
Ágyba. Tipikusan a paplan alatt depizős típus vagyok, aki kritikus esetben ruhástul mászik vissza az ágyba.

21: Mennyi ideig szoktál zuhanyozni?
Elég sokáig, és rettentő forró víz alatt. Tudom, hogy egészségtelen, de nem dohányzom, valami káros szokásom had legyen már.

22: Mennyi idő alatt vagy kész reggelente?
Attól függ: basic  elkészüléshez elég 30 perc, minden további extra (smink, normális frizura, reggeli tea, stb.) mellett ez akár egy órára is nyúlhat.

23: Verekedtél valaha?
Komolyan nem, játékos harcok a suliudvaron meg szerintem nem számítanak.

24: Mi az ami felizgat?
Köhömm.

25: Mi az ami lehangol?
Az igénytelenség.

26: Miért csatlakoztál a Youtube-hoz?
Muszáj volt.

27: Mitől félsz?
Mondanám, hogy a kudarctól, de elég sok ért manapság, és mégis megvagyok. És mondanám, hogy semmitől, de az meg irreálisan badass lenne... szóval maradjon a veszteség, érzelmi vagy anyagi, attól azért tartok rendesen.

28: Min sírtál legutoljára?
Nem emlékszem... Valószínűleg a Bátor Táborban az érzelmi kimerültségtől és Medvegy hiányától.

29: Legutoljára mikor mondtad, hogy szeretsz valakit?
Szerintem ma, amikor munkából hazafelé jövet felhívott.

30: A YouTube neved jelentése?
Haha hoho

31: Utolsó könyv, amit olvastál?
Nicolas Barreau - A nő mosolya - undorítóan nyálas volt

32: A könyv, amit most olvasol?
Jo Marchant - A gyógyító elme - iszonyú érdekes, a placebo-nocebo hatásról és egyéb elvont gyógymódokról szól

33: Legutolsó sorozat, amit láttál?
Gordon Ramsay éttermes sorozata számít..? Ha nem, akkor Grace Klinika.

34: Legutolsó ember akivel beszéltél?
Medvegy kérdezte, mit írok ilyen elmélyülten. Mondtam, hogy blogot, mire megjegyezte, hogy biztos ilyen hülye sokkérdéses vacak lesz. Nem állt módomban megcáfolni.

35: Mi a kapcsolatod azzal az emberrel, akivel legutóbb sms-eztél?
Medvegy küldött képet a cukkinikről, amiket a munkatársa küldött nekem - vele asszem egész jóba' vagyunk.

36: Kedvenc étel?
Hmm. Talán a füstölt lazacos szendvics.

37: Hová mennél el legszívesebben?
BERLIN.

38: Utolsó hely ahol voltál?
Szilvásvárad - egész unalmas volt.

39: Bele vagy zúgva valakibe?
Mint vak ló a gödörbe.

40: Legutóbb kit pusziltál/csókoltál meg?
Röhej, de a macskát...

41: Legutóbb mikor bántottak meg?
Egy ismerősöm igen nyilvánvalóan ki akart használni. Kicsit csalódtam benne és nem örültem neki túlzottan.

42: Kedvenc édességed?
Ha abból indulunk ki, hogy miért tudnék ölni a ciklusom egy bizonyos szakaszán... CSOKI. Bármilyen formában. Kevésbé édes édességek kategóriájában pedig a túró rudi kerül ki győztesen.

43: Milyen hangszeren játszol?
Sajna semmilyenen. De furulyán el tudom játszani az izraeli himnuszt, azzal már ki tudok állni az aluljáróba egy papírpohárral, ha rosszra fordulnának a dolgok.

44: Kedvenc ékszered?
Az eljegyzési gyűrűm. Nemrég kaptam vissza a nagygenerálból az ékszerésztől, szóval most megint szépen csillog és kaptam bele új kavicsot is :3

45: Mit sportoltál legutóbb?
Szobabicikliztem. Szánalmas sport, de a semminél több.

46: Legutolsó dal, amit énekeltél?
Manapság nem énekelgetek... túl sokat vagyok emberek között.

47: Kedvenc csajozós/pasizós szöveged?
"Szia, szereted a mazsolát?"

48: Használtad valaha?
Naná, méghozzá 100%-os sikerrátával
(egyszer használtam valami random pasinál, aki elvileg jövőre a férjem lesz)

49: Legutoljára mikor találkoztál/randiztál valakivel?
Randi-randin a hétvégén voltunk Medveggyel, klasszikus mozi és séta. Találkozós-randi szintén hétvégén volt anyukámmal, beültünk egy kávéra és shoppingoltunk.

50: Ki válaszolja meg a kérdéseket?
Aki akarja.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése