2016. augusztus 7., vasárnap

Whoever said money doesn't buy happiness didn't know where to shop

Tegnap anyukámmal ámokfutottunk a Herbaházban, púposra pakoltuk a kosarunkat, mire eljutottunk a kasszához.
Sorban előttünk álló nő: Van vásárlói kártyátok?
Mi: Nincs.
S.e.á.n.: Most kölcsönadom az enyémet és akkor lesz.

...ennek hála kaptunk 20% kedvezményt.
(így is 15 ezret fizettünk a végén, de mi így mulatunk)


Ugyanezen nap délután Medvegyet is elkísértem a népszerű gamer boltba, ahol nagyban válogattunk a használt PS3 játékok között.
Eladó: Amúgy hétvégi akció, hogy ha két használt játékot vesztek, a harmadik ajándék.

...és így lett három új (vagyis nekünk új, amúgy használt) játékunk kettő áráért.
(ez amúgy a boltban sehol nem volt kiírva, ha nem szólnak róla, nem tudjuk meg)

És ha ez nem lett volna elég, anyukámmal a Hádában és az Alexandrában és futottunk egy kört (egy póló és két futónadrág Medvegynek, egy Marks&Spencer telitalpú szandál nekem, meg még két könyv) és a Pepco-ban bevásároltam a következő félévre (vagyis vettem egy tollat és egy új mappát a jegyzetlapjaimnak... #gettingoldsucks) és találtam egy cuki bödönt, amibe gyűjtjük a nászútpénzt.

Az egy dolog, hogy még üres, mert egy csomó pénzt elvertünk a hétvégén, de na.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése