2016. augusztus 31., szerda

Néhány napomat tökéletesen leírja a tény, hogy reggel a villamoson még az ágynemű gyűrődéseitől mintás a karom.

Dorci amúgy remekül van, csak olyan kurvára finnyás lett, hogy szerintem lassan csak szarvasgombát, lazacot vagy kobe homárt lesz hajlandó enni. Van egy elméletem, hogy valahogy kiszimatolta, hogy lett saját keresetem, és most keresi, meddig tolhatja a kajájára szánt keretet.
Amúgy egész jól halad, mert azért hiába na, szeretem a kis szart, még ha tudom is, hogy nem sok macska halt éhen a "nem elég finom" kajától púposodó tálkája mellett.

Ma életemben először ettem quinoát, és azt is megtudtam, hogy a kevésbé fancy neve rizsparéj. Mik nem vannak.

Vergődöm a hajammal. Le kéne vágatni a picsába, mert túl hosszú már, állandóan kócos, utálom fésülni és amúgy is csak összefogva hordom, de akkor meg azért vergődnék, mert nem tudnám összefogni.

Szóval ilyen komoly gondok vannak manapság.

2 megjegyzés:

  1. Én szemeztem a quinoával, de aztán mégsem vettem meg. Viszont majd ki szeretném azért próbálni. Milyen az íze ?:)
    Nekem eddig a bulgur jött be, azt minden mennyiségben tudnám enni napokig :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Háát annyira nem tudom megítélni, céklával ettem, és attól minden rózsaszín és céklaízű lesz:D De nem tűnik olyan extrának, mint amilyen sokba került, szóval szerintem nem fogok rászokni.

      Bulgur nálam is ment egy darabig, de most a köles a megunhatatlan köret... néha vannak ilyen kampánykajáim:D

      Törlés