2016. augusztus 27., szombat


Szembejött velem ez a kép facebookon, és ennek kapcsán szeretnék elmesélni egy történetet.

Kb. 12 évesen elmentem egy számomra igen fontos szabadtéri rendezvényre (nevek megnevezése helyett és a helyzet hardcore-ságát jellemezendő: elhangzott akkor a Lehetsz király című mestermű is).
Az egész esemény alatt kínosan ügyeltem rá, hogy dokumentáljak minden színpadi mozdulatot az akkori kis gagyi digitális kamerámmal, egyetlen valódi pillanatot sem sikerült elkapni, mindent a gép kijelzőjén keresztül néztem - és ugyan már rögtön utána láttam, hogy valami nem stimmel, de gondoltam, ha majd feltöltöm a számítógépre, oké lesz.
Őszintén szólva tinédzser kis szívem majdnem megszakadt, amikor hazaérve rájöttem, hogy nem a kijelzővel volt gond: valamit véletlenül elállíthattam a fényképezőn, mert az összes kép vállalhatatlan minőségűre sikerült.

És az akkor érzett keserűség, hogy egy nagyon várt élménytől így megfosztottam magam, a mai napig olyan élénk, hogy azóta soha eszembe nem jutott ilyen helyzetben fényképezőgépért/telefonért nyúlni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése