2016. november 23., szerda

Ha sötétbarna vagy fekete hajam lenne, tuti túl rövid frufrut (Amélie..? Krysten Ritter..?) vágatnék magamnak, és imádnám, hogy én vagyok a túl rövid frufrus, művészi alter lány.

Világosbarna hajból valahogy nem lehet semmi izgis frizurát csinálni.

Az enyémhez hasonló hajjal a túl rövid frufru nem művészi meg alter, hanem simán túl rövid, és amúgy is jó eséllyel úgy néznék ki vele, mint a Dumb és Dumberből Jim Carrey.

Amúgy most nagyon rajtam van a kórság, hogy vágatni kéne a hajamból, vagy festeni, vagy mindkettő csak történjen már valami, de szerencsére a múltbéli énem kivételesen okosabb volt, és megkérte BFF-et, hogy a jövő nyári esküvőig ha kell az élete árán vetődjön az olló elé, de ne hagyja, hogy bármi drasztikusat is csináljak a hajammal.

Szőkére szeretném festetni. Nem tudom, hogy állna, de ki szeretném próbálni.

Olyan lúzer vagyok, hogy 24 évesen még mindig keresem azt a frizurát, amivel üvölthetek az asztalnál, hogy mától ez vagyok én.

Képtalálat a következőre: „this is me now bob's burgers”
Imádom ezt a jelenetet, és gyakran elhangzik tőlem élőben is

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése