2016. november 24., csütörtök

Mindig is kivételes ügyességgel tudtam időzíteni, de nyilván a vizsgaidőszak előtti finisben kell rátalálnom az Eleanor és Parkra meg a Fangirl-re Rainbow Rowelltől.

Ilyenkor kicsit féltékeny vagyok, hogy nem most vagyok tini. Nem mintha lenne okom panaszra, azért nekem is volt mit olvasnom (Meg Cabot, Jacqueline Wilson, Sohonyai Edit..?), de basszus, sokkal több okos tinikönyv van most, ahol nem az a központi konfliktus, hogy úristenkiviszelasulibálba.


Medvegy most hívott a csapatépítésről. A szedett gyógyszereit összeadva a kásás hangjából besaccolt alkoholmennyiséggel, megkértem, hogy ha összefutna Zacher Gáborral az este folyamán, üzenem neki, hogy nagyon jó volt a tegnapi előadása.
De szerintem erre nem nagyon fog emlékezni.

Amúgy meg egyedül vagyok, szinglieste!
Szóval mindjárt felteszek egy hajpakolást és szellemes horrorfilmre fogok NaNoWriMo-val lemaradt regényt írni Anatómiát tanulni.
#yolo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése