2016. november 14., hétfő

Things I Loved This Week


♥ Medvegy új frizurája - a mókás kedvű fodrászkisasszony (én) időnként félbehagyta a munkát és azzal fenyegetőzött, hogy így marad, de végül másnap mindenki dicsérte (a képen egy félbehagyás látszik - így nem engedném az utcára) ♥ nagyon olcsó füstölt lazac! ♥ sulis aerobik ♥ izomláz ♥ elmaradt óra, szabad csütörtök! ♥ sok könyv ♥ házi sajtos rúd - annyira finom lett, hogy ketten egy délutánnyi szorgos rájárással eltüntettük az egy egész tepsivel ♥ finom nyugitea ♥ új gyakornokok a munkahelyen - egyrészt cukik, másrészt végre nem én vagyok a legújabb új hús ♥ finom almás "kalács" - kalács lenne recept szerint, de hála a béna sütőmnek, inkább zsemléket formáztam, hogy garantáltan átsüljön ♥ finom őszi alma ♥ a minimalizmus mellé találtam magamnak egy másik szektát is: most "waste free" blogokat olvasok és tervezem a háztartás "ökosítását" ♥ házi mosogatórongyok - imádom legyártani, gyakorolhatok rajta új technikákat, gyors sikerélmény és mellesleg nem termelem vele a műanyag hulladékot! kiáltsuk együtt: hejehuja! ♥ jó idő - alig esett, még elég rétegezni az átmeneti kabátom alá és nem kellett elővennem a kesztyűmet, ez nálam jónak minősül ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése