2016. november 17., csütörtök

Ma azt álmodtam, a Bölcsészkarra jártam.
Irodalmat tanultam.
Kicsit csalódottan ébredtem.

Nemrég volt egy cetli a munkahelyi lépcsőházban, hogy vigyázat, a korlát frissen mázolva.
És nekem eszembe jutott a valahol olvasott eszmefuttatás, hogy egy csomó mindent olvasunk a neten és azonnal elhisszük, de bezzeg ha valahol ki van írva, hogy frissen festve, meg kell érintenünk, hogy megbizonyosodjunk róla.
És én is lehúztam a kesztyűmet és meg kellett fognom a korlátot.

Napok óta kotlok egy összeállított rendelésen Bookdepository-n, amit korábban amazonon néztem ki, csak ott egészen konkrétan megduplázza a költségeket a posta, amihez az ebayes free shippingen szocializálódott kis lelkem nagyon nincs hozzászokva (19 dolcsinyi könyv + 22 dolcsi útiköltség). Medvegy tegnap felhívta a figyelmemet, hogy mától 38 euró fölött ingyen postáz a német amazon - több se kellett nekem, ma reggel nagy boldogan kerestem ugyanazokat a könyveket.
Négyből kettőre nem vonatkozik az ingyenes postázás dolog, és történetesen pont az a kettő érdekel a legjobban.
Azok nélkül pedig meg sem közelítem a 38 eurós határt.
Fuck my life.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése