2016. november 10., csütörtök

Mai napom

Lassan gyülekeztünk a reggel nyolcas gyakorlatra (amire amúgy a csoport fele, többek között jómagam is kiselőadásokkal, vagyis "minta prevenciós és egészségnevelő előadással" készültünk), de többen is gyanakodva kérdezték, biztos nem kaptunk valamit a tanárnőtől, nekik rossz érzésük van.
Erre bejön egy másik tanerő, hogy a kérdéses tanárnő az éjjel beteg lett, az óra elmarad.

Hatkor keltem, és csak ez az egy órám lett volna ma.

Dühömben elmentem plazmát adni (voltam már egy párszor, de hajnali 8:15re se kértem még időpontot), utána beültem a Frei kávézóba és egy vaníliás kávé mellett kiolvastam az aktuális olvasmányomat.
A napot megkoronázandó, a szemerkélő esőben lesétáltam a könyvtárig, majd miután leperkáltam a kemény 170 forintos tartozásomat, beszabadultam és tomboltam. És szerintem az univerzum a maga módján próbált kárpótolni a reggelért, mert manapság több könyv is felkeltette az érdeklődésemet, és majdnem mindet megtaláltam.

#haul
Aztán hazaérve rádöbbentem, hogy holnapi határidővel elő kéne teremtenem egy háromoldalas beadandót valamilyen anyagcsere- vagy tápláltsági állapotot meghatározó betegségről, szóval valószínűleg ma este sem alszom ki magam.
De inkább nem panaszkodom, elvégre ha egy beadandónak nincs fix kötelező témája, tudok olyat választani, ami érdekel, és így már nyertem is, mert munka helyett fun lesz belőle.

Szóval ez volt ma.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése