2016. december 6., kedd

Manapság az álmaim visszatérő részlete, hogy egyedül bolyongok egy elhagyatott épületben.
Félreértés ne essék, ezek jó álmok, és engem mindig vonzanak az üres iskolák, kórházak, gyárak, szóval tényleg nem értem, a tudatalattim mit akar üzenni nekem.

Talán csak annyit, hogy unatkozom, menj és keress egy elhagyatott épületet.

Ja, és vicces, nemrég volt egy nagyon érdekes álmom, amit nem akartam elfelejteni, ezért gyorsan megörökítettem a főbb motívumokat és érzéseket egy kis irományban. Nem bírtam ki, megmutattam Medvegynek, hogy véleményezze - aki tisztára ledöbbent, hogy én így álmodok? Mármint komplett történeteket, és nem önmagam vagyok benne? Én pedig szintén tisztára döbbenten visszakérdeztem, hogy miért, te nem így szoktál..?

(ha van idő rá, tényleg teljes történeteket szoktam álmodni, és szinte soha nem vagyok önmagam. mármint ja, én vagyok, de nem én.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése