2016. december 21., szerda

Tegnap reggel 6-kor keltem, 8-ra bementem egy vizsgára megbukni (tudatos döntés volt, sajnos már nem tudtam leadni, és nem volt kedvem fizetni a meg nem jelenésért), 9-re pedig már haza is értem és visszabújtam Medvegy mellé aludni.
Délután meg kitaláltam, hogy megtanulok horgolni és vettem egy horgolótűt.

Én ma este:

(ígérem, az utcán nem így fogom hordani)

És csak kétszer kellett visszabontanom.
Kezdetnek nem is rossz.

Amúgy adta magát az első projekt, pont volt itthon három gombolyag 100% gyapjú fonalam, amit sálnak vettem, de az érzékeny nyakacskámat túlságosan szúrta, ráadásul nemrég az egyetlen sapkámat is elhagytam (lövésem nincs, hogyan), és azóta lefagyott a fejem. Hát, mostantól nem fog, az tuti.

A vizsgaidőszakot ezennel lezárom - erre a naptári évre, én ezen a héten már nem vagyok hajlandó tankönyv közelébe menni. Vagyis egyetemi tankönyv közelébe, mert most nagyon rajtam van a tanulhatnék, de persze csak olyan dolgok iránt bugyog a tudásvágyam, amiknek semmi haszna. Vagyis van, bocsánat, viszont kreditértékük az nincs.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése