2018. március 29., csütörtök

Ma elkövettem azt a hibát, hogy megpróbáltam megvédeni valakit egy vegán facebook csoportban, ami után persze én is le lettem oltva és utána fél óráig remegett a kezem a billentyűzet fölött.

Minél több ideje vagyok ezekben a csoportokban, egyre inkább megerősítést kap az elméletem, hogy négyféle ember fordul elő, gyakorisági sorrendben:

- a kisebbségi komplexusos, akinek kell valami kifogás, amitől felsőbbrendűnek érzi magát más embereknél,

- az evészavaros, akinek kell valami új szabályrendszer, ami alapján az étkezés köré csavarhatja az életét és tiltott-nem tiltott ételeket jelölhet ki,

- az elborult állatvédő, aki szerint állatot tartani eleve nem vegán és a vakvezető kutyákat kizsákmányolják,

- a többiek.

Képtalálat a következőre: „level 5 vegan”


Dühös vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése