2018. március 11., vasárnap

Things I Loved This Week


♥ EZ AZ IDŐJÁRÁS ♥ elrakhattam a télikabátomat - amit egyszerűen imádtam kékségében, de sebaj, csekély ár ez a jó időért ♥ Budapest Baristas ♥ egyre többször edzésre menni ♥ a futószezont is megnyitottuk! ♥ MOVE YOUR BODY, EVERY-EVERYBODY, MOVE YOUR BODY, COME ON EVERYBODY ♥ "derékban karcsúsított kabát, francia sapka, napszemüveg... mindig úgy nézel ki, mint aki most érkezett Párizsból" (ha ha ha... de azért jólesett, na) ♥ csokis zabkásával indítani a reggeleket ♥ új sampon a Lush-ból - mit csinálnak ott az eladókkal, hogy mindig ilyen mosolygósak és cukik? ♥ rendet raktam a dolgozóasztalomon - szabad a pálya, már csak dolgozni kell ♥ apa-lánya kávérandik ♥ The Disaster Artist ♥ új kék tányér ♥ Medvegy is elkezdett németül tanulni ♥

6 megjegyzés:

  1. Én is mindig azon szoktam gondolkozni, hogy a lushban hogy bírják ezt az eladók, rémesen fárasztó lehet egész nap _ennyire_ kedvesnek és mosolygósnak lenni. Én sem vagyok egy búvalbaszott, de hogy azért vannak határaim :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. oké akkor nem csak nekem gyanúsak:D
      elsőre tisztára zavarba jöttem, amikor végigbeszéltük az igényeimet, részletesen elmagyarázták és bemutatták a kis lavórban, hogyan kell használni, és a végén még a táskámat is megdicsérték - azt hittem, egyszer fogtam ki egy lelkes kezdőt, de azóta ez minden alkalommal megismétlődött, amikor visszamentem valamiért:D

      Törlés
  2. ugyanez megy a yamuna-ban is. (ők is ijjjjen természetes alapúak, de magyarok. :)) mondjuk nekik egyelőre egy üzletük van, izééé, egy volt lush üzletben. (a Jászain)
    próbáljam ki; adnak mindkettőből (!) mintát, hogy el tudjam dönteni melyik a jó BB krém szín; amiket rendelésből vettem át, de volt benne olyan tétel, amit cserélni szerettem volna, az abszolút természetes volt. minden akadékoskodás nélkül, persze, nézelődjek csak; megdicsérték a bordó csizmámat, majd később a zoknimat (!) - jó, ez kora nyáron volt, én félcipőben, és a cuki hátul masnis zoknim volt rajtam! :) )
    és nekem baromi rossz az arcmemóriám, de itt is mindig mindenki cuki és kedves. :)

    és izé....a hogyan hajtogassuk a cicánk praclijait furi pózokba oldal hol érhető el? ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óóó azt a boltot csak a villamosról szoktam megcsodálni, érdemes bemenni? Mondjuk most betankoltam a Lushnál, szóval lehet nem kéne még többet venni...:'D (a samponszappanjaiknak és balzsamtömbnek hála szerintem most úgy egy évig nem kell hajszirszarokra költenem, heti egy-két használat mellett nagyon lassan fogynak)

      A kis nyomi magát hajtogatja így, rendszeresen maga alatt felejti valamelyik lábát. Vagy a száját nyitva és a nyelvét kint:D

      Törlés
  3. Nekem a lush nem jött be, bár már nagyon régen próbáltam a termékeiket.
    A yamuna-nak vannak termékei amik nekem beváltak, és vannak, amik nagyon nem. A testvajaik abszolút imádat tárgyai nálam; az arckrémeik szerintem még nincsenek a topon, illetve nekem nem teljesen jöttek be. :( Furcsa mód a sminktermékeik is szárították pl a szemhéjamat, de a BB krémjük viszont jó.... stb. Szóval vannak jó termékeik, érdemes benézni és körülnézni náluk, tényleg nagyon aranyosak, nem egy sznob üzlet. :)

    óóó, Kajszabajsza ilyeneket nem csinál. :( pedig ez a kintfelejti a nyelvét dolog...... <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na akkor ha kifogytam a TBS-es testvajakból, benézek majd hozzájuk:)
      De igazából minden kence úgyis rajtam derül majd ki, beválik-e... a TBS-es vajakról is mindenki ódákat zeng, és finom, finom, de nem annyira, amennyibe kerül:'D Lushnál a szárazsamponok nálam csodálatosak, de a balzsamtömb már felejtős. De kapnak egy esélyt mindenképp, már csak a nevük miatt is, olyan aranyosan hangzik:D

      Törlés