2018. március 25., vasárnap

Things I Loved This Week


♥ EGY HÉT TAVASZI SZÜNET! ♥ új kabát! - egyszerűen tökéletes, fekete, királylányos, karcsúsított, imádom ♥ új kedvenc csoportos óra - vagyis inkább edző, mert amúgy sima ugrabugra ♥ kezdem érezni az izmocskáimat ♥ új kávézókat felfedezni ♥ letöröltem az instagramot a telefonomról - kezdett kényelmetlenül sok időt (meg mobilnetet) felzabálni, hogy minden üres percemben mások életét lestem ♥ új rúzs! - elég kalandosan beszerezve: megüzentem BFF-nek, hogy a kedvenc márkánkból akció van, ő vett egy olyan árnyalatot, amit le sem emeltem a polcról, mert nem tetszett az üvegben. aztán rajta annyira más volt, hogy már nekem is kellett és mehettem vadászni... három DMet jártam végig érte, végül az utolsó darabot hoztam el ♥ ipari mennyiségű zöldség-gyümölcs fogy ♥ csokis-áfonyás zabkásák reggelente ♥

(de sokszor szerepel az új szó ebben a bejegyzésben)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése