2018. március 30., péntek

Ma nagyon nem volt kedvem tanulni, és régóta fodrászhoz kéne mennem, de sajnálom rá a pénzt.


Egy darabig a frufrun is gondolkodtam, de ollóval az egyik, a hajammal a másik kezemben ahhoz már nyúl voltam. De elvileg nem basztam el, na majd kiderül. 
De egyszer már vágtam magamnak a hajam, és amikor utána újra fodrászhoz mentem, nem tett megjegyzést rá, szóval csak nem vagyok annyira béna.

Nem is értem, miért kaszálták el a Girlboss-t. Harmadjára nézem újra, furcsán motivált leszek tőle.

A tavaly már durván leszelektált ruhatáramat ma újra átnéztem, kínosan kevés ruhát hordok abból, amennyi valóban van.

Ma annyira nagyon kívántam a sült krumplit, hogy bementünk a mekibe, kértünk egy kis krumplit elvitelre, és hazafelé sétálva megettük.

Meg kéne tanulnom varrni. Kéne egy varrógép.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése