2018. július 23., hétfő

Egy magyar egészséges kajabloggernél olvastam, hogy vett otthonra vércukorszint mérőt - én meg felhorkantam magamban, hogy pff milyen jól megy egyeseknek és micsoda úri huncutság ez. Aztán csak piszkálta a fantáziám, megnéztem, mennyi, és basszus nem is drága, lehet veszek egyet én is.
Igazából olcsóbb, mint egy terheléses vércukormérés lenne magánba'.

Fortepanról annyi cuki képet guberáltam össze, hogy mostantól a rinyablogom összes rinyaposztját ezekkel fogom illusztrálni.
Kivéve a mait, mert mára éppen van sajátom.

Valamiért ennyi idő kellett hozzá, hogy felfedezzem Szabó Magdát, és rájöjjek, mennyire nagyon tetszik. Általában kerülöm  a magyarokat, a túlhype-oltakat meg úgy általában a női írókat, ő meg pont ott volt a metszetben, erre Az őz annyira beszippantott, hogy bekerült a kedvenceim közé (amiből amúgy nincs sok). Hát nesze nekem.

3 megjegyzés:

  1. nem drága, de a kis papírka, ami felszívja a vért; na az az. meg nem pontos.
    terhesen cukorbeteg voltam szoptam a napi 4x-i szurkálással eleget :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na ezt kifelejtettem, hogy a fecnit pótolni kell, túl szép is lett volna-.-

      Uh, részvétem, de legalább már nincs vele gond... én már akkor drámázni kezdek, amikor véradásnál megszúrják az ujjam, és képes vagyok egész nap hisztizni miatta, mennyire fáj:'D

      Törlés
    2. Nem volt veszes a 160g ch dieta. En legalabbis elvoltam vele es csak 6 kg-t hiztam, amibol 4 a gyerek volt.
      A szurkalast ki lehet tapasztalni h hogy nem faj, dehat na, rojtos volt az osszes ujjam a vegere :). Nem tufobiasoknak valo, az tuti.

      Amugy nekem anno a korzeti doki mondta h nem pontosak ezek a cuccok, inkabb iranyado h van-e gaz, de igy mericskelni v kontrollalni vmit nem javasolt.
      Sztem mostansag a terheleses vizsgalat sem drama, nekem egesz finom limcsit csinaltak. Inkabb ott a folyoson olvasgatni/kockulni volt uncsi, amig letelt a 120 perc.
      Egy szo mint 100 inkabb ezt javaslom, minthogy beruhazz egy ilyen kutyube. ;)

      Törlés