2018. július 31., kedd

Meglepően boldog és elégedett vagyok manapság, ahhoz képest, hogy a lakásunkban nincs légkondi, csak egy csoffadt kis ventilátor.

A hétvégén lekéstem az utolsó induló csoportos órát is, hogy ne menjek haza mozgás nélkül, helyette kondiztam egyet, és ott, a sok kínzóeszközhöz hasonló gép között komolyan elkapott a flow, mi van velem manapság.
Egyszer bizonytalanodtam csak el egy kicsit, amikor a vádligépen beragadt az állító pöcök és nem tudtam a saját magasságomra állítani, de aztán a szomszéd gépen edző srác odajött és segített, szóval gyorsan elmúlt.
És a hab a tortán az élmény volt, amikor már vedlettem vissza civilbe, az öltözőbe bejött egy nagymamaforma hölgy. Én már a ténytől odavoltam, hogy edzeni jött, de beszédbe elegyedtünk és még cuki is volt, szóval már látom magam negyven év múlva.

balról jobbra haladva emelkedik a kép mókafaktora
@fortepan
Több oldalról is lebeszélődtem a vércukormérőről, szóval tényleg el kéne vonszolnom magam egy normális laborra + terheléses mérésre. Majd egyszer, amikor rosszabb lesz a kedvem és már úgyis mindegy, de most az orvosi váró gondolatától kiütést kapok.
Több szempontból is sokkal egyszerűbb lenne simán egészségesnek lenni, csak első körben meg is kéne erről bizonyosodni. Nyaff.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése