2018. július 16., hétfő

Ma hihetetlen élményben volt részem, amire sem én, sem a környezetemben senki nem számított:

elmentem egy edzésre,

amibe belehaltam,

DE VÉGIG IMÁDTAM.

Gym buddy-m, D. vett rá, hogy ha már elmarad a szokásos ugrabugra alakformáló óránk, próbáljuk ki helyette a TRX köredzést, és noha belementem, erős flashbackem támadt a TRX szóra. Végig rázott az undor odafelé menet, az öltözőben sem voltam valami motivált, és a teremhez érve az egyik személyes kis rémálmommal szembesülve ("új húsnak lenni egy összeszokott csapatban") egyenesen haza akartam menni.

De innen szép nyerni, ugyanis az edzést végig vigyorogtam, és amikor a végén odarohantam D.-hez, hogy én ezt akarom még, mert imádom, csak annyit válaszolt, hogy látszik.


Hát ezt is megértük.

2 megjegyzés:

  1. Én is trxre járok (vagyis pontosabban váltogatom a trx es cross edzéseket) és nagyon szeretem! Az elején mondjuk gyűlöltem, de annyira gyorsan kezd el látszani a hatása, meg olyan változatos :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az a vicc, hogy eddig tudatosan nem mentem ilyen jellegű órára, mert meh, szerintem nem nekem való:'D De ez sem sima TRX volt, mert nem csak TRXes, hanem súlyzós, rudas, labdás gyakorlatok is voltak, és mivel mindegyik csak egy percig tartott, mindig csak arra koncentráltam, hogy ne haljak bele az adott percbe, aztán már mentünk is tovább a következő állomásra:D
      (és ha nálam csak feleannyira lesz majd látványos, mint amit kitettél nemrég, már virulni fog a fejem:D)

      Törlés